نقدو بررسی انواع موبایل

نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): یک بار شارژ و 4 روز استفاده!

یکی دیگر از گوشی های فوق مقاوم یا اصطلاحا راگد (Rugged) تولید شده توسط شرکت دوجی (Doogee) گوشی دوجی S80 است که شاید مهمترین ویژگی آن مربوط به بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند 10080 میلی آمپر ساعتی باشد! در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی Doogee S80 بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین با ما همراه شوید.

مقدمه

شرکت دوجی (Doogee) از آن دسته کمپانی هایی است که در طول سال چند گوشی جدید را با سبک طراحی خاص خودش تولید می‌کند. گوشی هایی که این کمپانی روانه بازار کرده، اسمارتفون هایی هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارند و اصطلاحا به آن ها گوشی های راگد (Rugged) یا فوق مقاوم گفته می‌شود.یکی از پرفروش ترین گوشی های فوق مقاوم این شرکت، گوشی دوجی S80 است که برخی از ویژگی های آن واقعا جالب توجه هستند. خوشبختانه قیمت گوشی Doogee S80 هم خیلی زیاد نیست و به عقیده ما تعادل مابین قیمت گوشی و کیفیت آن برقرار خواهد بود.اما آیا دوجی اس 80 می‌تواند گزینه خرید مناسبی برای شما باشد؟

به منظور پاسخگویی به این سوال باید در قدم اول این پیش زمینه را در ذهنتان ایجاد کنید که گوشی مذکور یک اسمارتفون معمولی نیست و سبک طراحی، ظاهر و حتی کارایی آن با گوشی های عادی و معمولی امروزی تفاوت دارد. این اسمارتفون برای کسانی مناسب خواهد بود که بنا به هر دلیل به مقاوم بودن دستگاه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، مطمئنا دوجی اس 80 می‌تواند گزینه خرید خوبی برایتان باشد. در ادامه این مطلب به بررسی Doogee S80 می‌پردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های آن خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

از آنجایی که گوشی دوجی S80 به عنوان یک اسمارتفون مقاوم طراحی و روانه بازار شده، جای تعجبی ندارد که ظاهر و سبک طراحی آن هم نسبت به گوشی های عادی و مدرن امروزی متفاوت باشد. اگر بخواهیم میزان مقاومت گوشی های مدرن امروزی را با گوشی مثل دوجی اس 80 مقایسه کنیم باید بگوییم که واقعا فاصله قابل ملاحظه‌ی مابین آن ها وجود دارد و این مسئله در بررسی گوشی دوجی S80 به وضوح قابل درک بود. بدنه این گوشی از ترکیب مواد فلزی و پلی‌کربنات تشکیل می‌شود. شرکت دوجی سعی کرده مواد پلی‌کربنات را در مناطقی از قاب گوشی به کار ببرد که بیشتر در معرض ضربه قرار دارند و حساس تر هستند. بدین ترتیب در شرایط بحرانی مثل زمانی که گوشی از دست کاربر به زمین بیفتد، بخش عمده‌ای از تنش و نیروی وارد بر دستگاه توسط مواد پلی کربناتی بدنه آن خنثی می‌شود. جالب است بدانید که در همین راستا گوشی Doogee S80 از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و همچنین قابلیت ضد شوک و ضربه بودن بهره می‌برد.

گوشی دوجی اس 80 از استاندارد ضد آب IP68 هم پشتیبانی می‌کند. در بررسی Doogee S80 مشخص شد که دستگاه واقعا مقاومت عالی در برابر تماس با آب و حتی غوطه‌ور شدن در آب دارد. بنابراین وقتی این اسمارتفون فوق مقاوم را خریداری کنید، نگرانی از بابت تماس آب و مایعات با آن نخواهید داشت چون دستگاه مقاومت عالی در برابر این موضوع ارائه می‌کند. بدنه این گوشی ابعاد 21.2 در 82.5 در 172 میلیمتری دارد و وزن آن به چیزی در حدود 398 گرم می‌رسد! بنابراین کاملا مشخص است که با یک گوشی بزرگ، ضخیم و سنگین رو به رو هستیم. روی پنل جلوی گوشی هیچ دکمه فیزیکی نصب نیست و روی قاب پشت آن هم لنز های دوربین اصلی، چراغ فلش و اسکنر انگشت تعبیه شده‌اند.

کیفیت عملکرد اسکنر انگشت گوشی دوجی S80 خوب است و با آن می‌توانید به شیوه مطمئن و سریعی از قفل نمایشگر عبور کنید. این گوشی از قابلیت تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند اما امنیت و دقت عملکرد این قابلیت به اندازه اسکنر انگشت آن نخواهد بود، بنابراین توصیه داریم از اسکنر انگشت به عنوان ابزار تایید کننده هویت خود استفاده نمایید. گوشی Doogee S80 از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به اسپیکر های دوبل قدرتمندی هم مجهز است که کیفیت صدای خروجی از آن ها مطلوب خواهد بود. روی لبه های قاب گوشی هم علاوه بر دکمه های پاور و تنظیم صدا دکمه های دیگری از قبیل دکمه SOS جهت برقراری تماس های اضطراری با مخاطبین و خاص و غیره هم ارائه شده که هر یک می‌توانند کارایی خاصی داشته باشند.

اما یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های گوشی دوجی S80 که مربوط به طراحی آن می‌شود و لازم است که اشاره مختصری به آن داشته باشیم مربوط به امکان استفاده از این گوشی به عنوان بیسیم می‌شود. در داخل باکس یا جعبه این گوشی یک ماژول اختصاصی ارائه شده که می‌تواند گوشی را به یک بیسیم تبدیل کند. بعد از نصب این ماژول بر روی گوشی می‌توانید فرکانس آن را از طریق اپلیکیشن اختصاصی بیسیم دستگاه تنظیم نمایید و بدین ترتیب در شرایط خاص از طریق بیسیم موبایل خود با دیگران در ارتباط مستقیم قرار گیرید. لازم به ذکر است که داخل باکس یا جعبه این گوشی یک هولدر یا نگهدارنده هم ارائه شده که استفاده از آن در برخی مواقع می‌تواند کاربردی باشد.

بنابراین گوشی دوجی اس 80 از آن دستگاه اسمارتفون هایی است که با سبک طراحی خاص و با اهداف متفاوت نسبت به گوشی های عادی تولید و روانه بازار شده است. اگر به دوام و مقاومت گوشی اهمیت می‌دهید، مطمئن باشید دوجی S80 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. در بررسی Doogee S80 به طور کامل مشخص شد که این اسمارتفون مقاومت عالی در برابر ضربه، فشار، انواع تنش و تماس با آب دارد. به عقیده ما طراحی خوب و با کیفیت از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی نام برده شده محسوب می‌شود و شرکت دوجی در طراحی گوشی S80 ظرافت و دقت عالی را صرف کرده که سبب شده این اسمارتفون به یکی از بهترین اسمارتفون های راگد یا فوق مقاوم موجود تبدیل شود.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): صفحه نمایش

عموما در طراحی گوشی های فوق مقاوم سعی می‌شود از بکارگیری صفحه نمایش های بزرگ خودداری به عمل آید چون هر چقدر صفحه نمایش گوشی بزرگ تر باشد، محافظت از آن هم سخت تر خواهد شد. اما با این حال گوشی دوجی S80 از یک نمایشگر 6 اینچی بهره می‌برد که رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی پلاس را ارائه می‌کند. پنل بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 403 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. ضمنا پنل نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD انتخاب شده است. بنابراین با در نظر گرفتن این مسئله که گوشی مورد نظر یک اسمارتفون راگد است باید بگوییم که نمایشگر آن بزرگ بوده و از وضوح تصویر و تراکم پیکسلی بسیار خوبی بهره می‌برد.

شرکت دوجی برای محافظت از صفحه نمایش دستگاه روی آن را با یک لایه شیشه گوریلاگلس 4 پوشانده است. اگرچه در بررسی Doogee S80 مشخص شد که به راحتی روی صفحه نمایش این گوشی خط و خش ایجاد نمی‌شود اما با این حال توصیه داریم حتما برای اطمینان هم که شده یک لایه گلس محافظ ال سی دی را بر روی نمایشگر دستگاه نصب کنید تا احتمال ایجاد خط و خش بر روی آن را به صفر درصد برسانید. اما کیفیت نمایش محتوا بر روی صفحه نمایش گوشی دوجی اس 80 چطور است؟ در بررسی این اسمارتفون مشخص شد که محتوا با کیفیت بسیار خوبی روی نمایشگر آن به تصویر کشیده می‌شود. رزولوشن و تراکم پیکسلی خوب صفحه نمایش گوشی سبب شده تا وضوح تصویر مطلوبی از جانب نمایشگر دوجی اس 80 ارائه شود. شارپنس، شادابی تصویر و کنتراست مطلوبی هم توسط نمایشگر گوشی ارائه می‌شود که مستقیما بر روی کیفیت نهایی تصویر ارائه شده تاثیرگذار خواهد بود.

مجموع این ویژگی های مثبت سبب شده‌اند تا گوشی Doogee S80 علیرغم اینکه به عنوان یک گوشی فوق مقاوم یا راگد تولید شده، برای انجام کارهایی مثل وبگردی، تماشای فیلم و یوتیوب و سایر اقدامات این چنینی هم گزینه مناسبی باشد. اما صفحه نمایش دوجی اس 80 از نظر شدت روشنایی چطور عمل می‌کند؟ در بررسی Doogee S80 مشخص شد که صفحه نمایش گوشی توان متوسطی در تولید روشنایی دارد و از این نظر خیلی عالی عمل نخواهد کرد. بنابراین ممکن است در برخی مواقع و به ویژه شرایطی که نور آفتاب مستقیما به صفحه گوشی بتابد، برای مشاهده محتوای روی آن با کمی مشکل رو به رو شوید.

با تنظیم شدت روشنایی نمایشگر دستگاه روی 100 درصد می‌توان این مسئله را تا حد زیادی رفع کرد اما با این حال توانایی نمایشگر دستگاه در تولید روشنایی می‌توانست بهتر از این باشد. بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش نقد و بررسی Doogee S80 اینطور نتیجه گرفت که دستگاه از نمایشگر بزرگ و خوبی بهره می‌برد که تماشای فیلم و سریال یا وبگردی در آن لذت بخش خواهد بود، اما شدت روشنایی که از جانب نمایشگر گوشی تولید می‌شود خیلی عالی نیست و می‌توانست بهتر از این باشد تا در محیط های باز و تحت تابش نور مستقیم بتوان به طور راحت تری از دستگاه استفاده کرد.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): سیستم عامل و بستر نرم افزاری

شرکت دوجی همیشه گوشی های راگد یا فوق مقاوم خود را به سیستم عامل اندروید مجهز می‌کند و دوجی S80 هم از این قاعده مستثنی نیست. این اسمارتفون به طور پیش فرض از اندروید 8.1 اوریو (Anroid 8.1 Oreo) بهره می‌برد و رابط کاربری خاصی روی آن نصب نشده، اما دوجی برخی ویژگی های اضافه را به سیستم عامل دستگاه اضافه کرده است. به عنوان مثال دکمه SOS گوشی ضمن تعامل با بستر نرم افزاری گوشی امکان برقراری تماس اضطراری با مخاطبین خاص را میسر می‌سازد و مخاطبین مورد نظر هم از طریق منوی نرم افزاری دستگاه قابل انتخاب خواهند بود.

از سمت دیگر دوجی مجموعه‌ای از ابزارهای خاص مثل اپلیکیشن قطب نما، اپلیکیشن مسافت سنج، اپلیکیشن ترازسنج، ذره‌بین و چند اپلیکیشن کاربردی دیگری را هم به طور پیش فرض روی دستگاه نصب و راه‌اندازی کرده که تمام آن ها اپلیکیشن های کاربردی هستند. با این حال حجم بستر نرم افزاری دستگاه بیش از حد افزایش داده نشده و دوجی اپلیکیشن هایش پیش فرض و سنگین زیادی را روی گوشی S80 نصب نکرده که این مسئله منجر به بهینه تر شدن بستر نرم افزاری دستگاه می‌شود. در بررسی Doogee S80 مشخص شد که پرسه زدن در منو های مختلف آن و استفاده عادی از گوشی در حالت گوناگون بدون لگ و تاخیر امکانپذیر خواهد بود و از این نظر مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌شود.

برای بررسی بهتر عملکرد بستر نرم افزاری دستگاه و روان بودن آن با اپلیکیشن های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام را روی دستگاه نصب کردیم، چون این برنامه ها از آن ها برنامه هایی هستند که هر کاربر عادی در روز به دفعات از آن ها استفاده می‌کند. نتیجه بررسی نشان داد که اپلیکیشن های مذکور بدون مشکل در دوجی S80 اجرا خواهند شد و هیچ تاخیر و لگی در عملکردشان به وجود نمی‌آید. بنابراین در مجموع می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که دوجی اس 80 از بستر نرم افزاری خوب و روانی بهره می‌برد و برای استفاده از دستگاه در حالت عادی هیچ مشکلی در عملکرد نرم افزاری آن ایجاد نمی‌شود. تنها مشکل احتمالی مربوط به آپدیت های اندروید است که بعید می‌دانیم تا مدت زمان طولانی برای گوشی منتشر شوند.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): پردازنده، رم و حافظه داخلی

دوجی گوشی S80 را به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز کرده است. این اسمارتفون از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) در آن می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را تا سقف 128 گیگابایت افزایش داد. البته توصیه ما این است که برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از پر شدن حافظه داخلی اصلی و 64 گیگابایتی گوشی جلوگیری نمایید و از نصب رم میکرو اس دی هم در دوجی اس 80 خودداری کنید، چون هر چقدر حجم اطلاعات ذخیره شده در موبایل بیشتر باشد، احتمال بروز لگ و تاخیر در عملکرد آن هم بیشتر خواهد شد. رم گوشی دوجی اس 80 هم ظرفیت 6 گیگابایتی دارد که ظرفیت خوبی برای یک گوشی راگد یا فوق مقاوم است و انتظار داریم گوشی را از نظر مولتی‌تسکینگ (چند وظیفه‌ای) تقویت کند. اما تراشه‌ای در قلب دستگاه بکار رفته چه ویژگی هایی را شامل می‌شود؟

تراشه‌ای که در گوشی Doogee S80 بکار گرفته شده تراشه Helio P23 شرکت مدیاتک است که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. هر هشته هسته پردازشگر این تراشه از نوع Cortex-A53 هستند اما چهار مورد آن ها فرکانس کاری 1.65 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند و چهار مورد دیگر فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی گوشی هم پردازنده Mali-G71 MP2 خواهد بود. تراشه Helio P23 که با لقب MT6763T هم شناخته می‌شود یک تراشه میان رده رو به بالاست و با توجه به اینکه به همراه رم 6 گیگابایتی در گوشی دوجی S80 بکار گرفته شده، انتظار داریم که بازده خوبی داشته باشد. برای بررسی این موضوع ما بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی گوشی دوجی اس 80 نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه اجرا کردیم. سپس از بازی خارج شدیم و مابین اپلیکیشن های پس زمینه جهش هایی داشتیم تا کیفیت عملکرد رم گوشی مشخص شود.

نتیجه بررسی Doogee S80 نشان داد که گوشی نام برده شده به خوبی از پس اجرای آنلاین بازی پابجی موبایل بر می‌آید و در حین انجام این کار با لگ و تاخیر رو به رو نخواهد شد. البته اگر حافظه داخلی گوشی تحت فشار قرار داشته باشد و حجم زیادی از اطلاعات در آن ذخیره شده باشند، ممکن است افت فریم هایی در دستگاه نمایان شود اما باز هم شدت این افت فریم ها زیاد و آزاردهنده نخواهد بود. جهش مابین اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) گوشی هم با کیفیت مطلوبی قابل انجام بود که این موضوع نشان می‌دهد رم 6 گیگابایتی برای گوشی دوجی S80 گزینه عالی است و بازده مناسبی را ارائه می‌کند. پس اگر اهل گیم و بازی های اندرویدی هستید، گوشی دوجی S80 شاید بهترین و قدرتمندترین گوشی موجود نباشد اما می‌تواند نیازهایتان را تا حد متوسط برطرف کند.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): دوربین اصلی و سلفی

مطمئنا دوربین و کیفیت عملکرد آن هم برای هر کاربری حائز اهمیت است. دوربین اصلی گوشی دوجی S80 از دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که از قابلیت هایی مثل فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، عکسبرداری پرتره یا بوکه (Bokeh)، قابلیت HDR و غیره پشتیبانی می‌کنند و به یک چراغ فلش LED هم مجهز هستند. در اپلیکیشن دوربین گوشی دوجی اس 80 چندین مد عکسبرداری مختلف تدوین و ارائه شده که استفاده از آن ها در برخی مواقع می‌توانند منجر به بهبود کیفیت عکسبرداری شود. در بررسی Doogee S80 مشخص شد که دوربین اصلی گوشی در محیط های با نور خوب عملکرد کاملا معمولی دارد و در محیط های با نور کم عملکردش ضعیف می‌شود. دقت در عکسبرداری پرتره و تفکیک سوژه اصلی عکس از پس زمینه با کیفیت قابل قبولی انجام می‌شود اما جزئیات و شادابی عکس ضبط شده مورد رضایت و تایید ما نیست.

در سمت مقابل از یک لنز دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی گوشی دوجی S80 استفاده شده است. این لنز دوربین در محیط های با نور خوب عملکرد مطلوبی دارد و در محیط های با نور کم و بسته هم قابل قبول عمل می‌کند، اما نباید انتظار خیلی بالایی از آن داشته باشید. نکته‌ای که در بررسی Doogee S80 به آن برخوردیم مربوط به عملکرد نه چندان خوب و دقیق دوربین های دستگاه و به ویژه دوربین سلفی در فوکوس بود. در خیلی از مواقع دوربین سلفی گوشی برای فوکوس خودکار و شناسایی منطقه فوکوس با مشکل مواجه شد و بدین ترتیب عکس های ضبط شده با آن تار و نویزدار می‌شوند.

بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی دوجی S80 خیلی جالب و قابل قبول نیست. به عقیده ما شرکت دوجی می‌توانست از دوربین های با کیفیت تری هم در گوشی اس 80 استفاده کند اما کاملا مشخص است که برای کاهش هزینه تولید این اسمارتفون از دوربین های نه چندان با کیفیتی در آن استفاده به عمل آمده است. اگر به کیفیت عملکرد دوربین گوشی اهمیت می‌دهید، گوشی Doogee S80 نمی‌تواند گزینه خرید گوشی خیلی مناسب و خوبی برایتان باشد.

 نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80): باتری و شارژدهی

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کرده بودیم یکی از اصلی ترین و جالب ترین ویژگی های خاص گوشی دوجی S80 مربوط به بهره‌مندی آن از باتری قدرتمند 10080 میلی آمپر ساعتی می‌شود! این گوشی در حالی به یک باتری لیتیوم پلیمری 10080 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که اغلب باتری هایی که در گوشی های امروزی به کار می‌روند ظرفیت 3000 الی 4000 میلی آمپر ساعتی دارند. بنابراین انتظار داریم که قدرت شارژدهی باتری گوشی بسیار خوب باشد. در بررسی Doogee S80 هم همین مسئله به وضوح قابل درک بود و مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه تقریبا می‌تواند تا 4 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

بنابراین اگر به دوام و قدرت شارژدهی باتری گوشی اهمیت می‌دهید، دوجی S80 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. حتی کاربرانی که دائما از گوشی استفاده می‌کنند و تسک های سنگین را در آن اجرا خواهند کرد هم حداقل 1.5 الی 2 روز شارژدهی را از باتری گوشی دوجی اس 80 دریافت خواهند کرد. اما سوال مهمی که ایجاد می‌شود این است که باتری 10080 میلی آمپر ساعتی گوشی برای فول شارژ شدن به چه مقدار زمان نیاز دارد؟ شارژر گوشی دوجی S80 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد اما با این حال نباید انتظار داشت که باتری 10080 میلی آمپر ساعتی آن در مدت زمان خیلی کوتاهی شارژ شود! برای فول شارژ باتری این گوشی باید حداقل 200 دقیقه صبر کنید.

بنابراین با توجه به ظرفیت بالای باتری گوشی دوجی S80 زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد آن کمی آزاردهنده و طولانی خواهد بود اما از سمت دیگر وقتی یک مرتبه این گوشی را فول شارژ کنید، حداقل تا چند روز نیاز به استفاده مجدد از شارژ نخواهید داشت. بهره‌مندی از باتری قدرتمند و با ظرفیت عالی 10080 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند 4 روز شارژدهی بی‌وقفه را برای گوشی به ارمغان آورد یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی Doogee S80 خواهد بود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی Doogee S80 (دوجی اس 80) پرداختیم. این گوشی راگد یا فوق مقاوم برای آن دسته افرادی که می‌خواهند گوشی مقاوم و با دوام آن ها از باتری قدرتمندی بهره ببرد و قدرت پردازشی مطلوبی هم داشته باشد یک گزینه خرید عالی و بی‌نقص است اما برای علاقمندان به عکسبرداری با دوربین موبایل خیلی گزینه خرید خوبی نخواهد بود. در بخش زیر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف گوشی دوجی S80 را در دو دسته‌بندی مجزا خدمتتان ارائه کرده‌ایم.

نقاط قوت:

  • مقاومت و دوام بسیار بالا
  • طراحی ضد آب عالی
  • صفحه نمایش خوب
  • قدرت پردازشی مطلوب
  • شارژدهی فوق‌العاده باتری
  • قیمت خوب

نقاط ضعف:

  • دوربین نه چندان با کیفیت
  • طولانی بودن زمان شارژ باتری
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار