اخبار سینما و تلویزیون

چرا فصل دوم سریال Watchmen ساخته نمی‌شود؟

اگر شبکه HBO تصمیم بگیرد فصل دوم سریال Watchmen‌ را بسازد، احتمالا دیمن لیندلوف به عنوان شورانر و خالق فصل اول بخشی از عوامل سازنده نیست. او در چند وقت اخیر بارها تاکید کرده اگر فصل دوم سریال این ساخته شود، برای آن بازنمی‌گردد. اما حالا لیندلوف دلیل این تاکید بسیار را توضیح داده است.

به نقل از Comic Book‌ دیمن لیندلوف درباره فصل دوم سریال Watchmen گفت:

باعث افتخار من است که بخشی از سریال Watchmen‌ بودم. این کمیک بوک‌ها میراث آلن مور و دیوید گیبونز هستند و حدود ۳۰ سال است که نقش مهمی در دنیای مصور دارند. فراموش نکنیم که زک اسنایدر هم اقتباس سینمایی آن را ساخته و ما هم سریال تلویزیونی آن را در برابر دوربین فیلم‌‍برداری کردیم. من فرصتی پیدا کردم تا اقتباس شخصی‌ام از این کمیک بوک‌ها را خلق کنم و حالا نوبت دیگران است.

سریال Watchmen مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و به نظر می‌رسید که دیمن لیندلوف برای فصل دوم آن بازمی‌گردد. با این حال تو دلیل عدم بازگشت خود را توضیح می‌دهد:

من آن‌چه که آلن مور و دیوید گیبونز به صراحت بیان کرده بودند را به تصویر کشیدم. آن‌ها از من انتظار نداشتند تا کار بیشتری انجام دهم و به نظر من زک اسنایدر فیلم بسیار خوبی از این شخصیت‌ها خلق کرده است. حدود ۳۰ سال طول کشید تا ما روایت این کمیک بوک‌ها را کامل کنیم اما امیدوارم تولید ادامه آن بیشتر از ۳۰ سال زمان نیاز نداشته باشد. من فکر نمی‌کنم آن کسی باشم که قرار است ادامه این روایت را خلق کند.

چرا فصل دوم سریال Watchmen ساخته نمی‌شود؟

سریال Watchmen یکی از بهترین و متفاوت‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ بود. با این حال ویکتور لیندلوف که نویسنده، تهیه‌کننده و خالق سریال بود اعلام کرد برای فصل دوم علاقه‌ای به همکاری با HBO ندارد. شبکه HBO هم که ظاهرا ترجیح می‌دهد بدون لیندلوف ادامه‌ی سریال را تولید نکند، حالا وضعیت آن را مشخص کرده و آن را به عنوان یک «سریال محدود» معرفی کرده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار