لوازم خانگی

۱۰ مدل دارت خانگی که می‌توانید آنلاین تهیه کنید

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

ورزش دارت ورزش ساده ای است ولی این کافی نیست که فقط وسط تخته دارت را هدف قرار دهیم و پرتاب کنیم، بلکه تخته دارت ۶۲ قسمت برای امتیاز دارد که هر کدام به نوبه خود از حساسیت بالایی برخوردار است. این ورزش را پیر تا جوان ، چه پسر چه دختر وحتی معلولین و جانبازان ویا ناشنوایان می‌توانند به عنوان یک حرفه، یک ورزش ویا حتی یک تفریح سالم با خیالی آسوده وبرای رفع استرس انجام دهند.

اکثر ورزشها علاوه بر فضای زیاد نیز به امکانات گران و یا در ورزشهای دسته جمعی نیاز به جمع آوری نفرات است ولی تمرین دارت را می‌توان در فضای بسیار کم و سه عدد دارت و یک تخته دارت و با حداقل یک نفر یا حداکثر نفرات انجام داد. این وسایل ساده هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت و می‌توانید در ساعات خاصی که دوست دارید به ذهنتان ورزش بدهید و تمرکز آن را بیشتر کنید به آن مشغول بشوید.

تخته های دارت در دو مدل سوزنی و آهنربایی در بازار موجود است. علاوه بر این بیشتر صفحه های دارت دو طرفه بوده و می‌توانید تنوع بازی را تجربه کنید. ما در این مقاله به معرفی ۱۰ محصول مرتبط از هردو حالت این نوع بازی ها برای شما پیشنهاد کرده‌ایم.

تخته دارت بویلی کد BL-17115

تخته دارت بویلی کد BL-17115

دارت مغناطیسی Magnet Dartboard سایز ۱۷ اینچ

دارت مغناطیسی Magnet Dartboard سایز 17 اینچ

 

دارت سوزنی کد ۰۹۴
دارت سوزنی کد 094

دارت سوزنی کد ۱۰۱۰

دارت سوزنی کد 1010

 

دارت مغناطیسی مدل ۱۶۰۱۸

دارت مغناطیسی مدل ۱۶۰۱۸

دارت مدل AZ EDT01دارت مدل AZ EDT01

مجموعه تخته‌ دارت مدل BL-17326

مجموعه تخته‌ دارت مدل BL-17326

دارت سوزنی لانائو سایز ۱۷ اینچ

دارت سوزنی لانائو سایز 17 اینچ

دارت یدک مدل Pro-01 بسته ۳ عددی

دارت یدک مدل Pro-01 بسته 3 عددی

دارت یدک لنوو کد ۲۵۵ بسته ۳ عددی

دارت یدک لنوو کد 255 بسته 3 عددی

علاقه‌مند به خرید دارت هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار