لوازم خانگی

۵ مدل تخت آویز مناسب طبیعت گردی، سفر و استفاده‌های تفریحی

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

ننو یا تخت آویز یکی از وسیله‌های تفریحی است که خصوصا طبیعت گردان به آن علاقه زیادی دارند. ننوها همانند تخت‌ها برای شما فضای استراحت بسیار راحت و دلپذیری محیا می‌کنند. تخت آویزها در اشکال مختلف و با کاربری‌های متفاوتی تولید می‌شوند. بعضی از ننوها صرفا برای استفاده در منزل بوده و بیشتر جنبه تزیینی دارند، بعضی از آنها سبک و قابل حمل در ابعاد جیبی هستند که مناسب سفرهای کوله پشتی خواهد بود، بعضی نیز برای استفاده در شرایط مختلف طراحی شده‌اند.

ننوها باید برای استقرار از دوسمت به تکیه گاهی مطمئن متصل شوند. این تکیه گاه در طبیعت می‌تواند درخت باشد یا حتی باربند خودروی شما، در منزل، ویلا و یا هر مکان تفریحی دیگری شما می‌توانید با سلیقه و خلاقیت تکیه گاه‌های متفاوت مانند ستون‌ها پیدا کنید، همچنین پایه‌هایی مختص اتصال ننو وجود دارد که شما را از بابت پیدا کردن محل اتصال ننو راحت می‌کنند.

رویه ننو‌ها پارچه‌ای، برزنتی، ساخته شده از طوری یا حتی ساخته شده از الیاف پلاستیک هستند. عموما ننوهای سفری به دلیل نیاز خود به سبکی، از پارچه الیافی مانند پلی‌استر ساخته شده‌اند. همچنین این ننوها صرفا با اتصال مستقیم طناب خود به تکیه گاه برپا می‌شوند. اما بعضی از ننو‌ها دارای اسکلت چوبی بوده و در ابتدا و انتهای خود برای استوار مانند و شکل گیری ننو توسط چوب‌هایی حمایت می‌شوند.

انواع ننوهای توری هم در بازار موجود است که طرفداران خاص خود را دارد، ویژگی اصلی این ننوها گردش هوا برای استفاده کننده خواهد بود. این ننوها خصوصا برای مناطق گرم و شرجی از جهت گردش هوا و حس خنکی و معلقی که به کاربر می‌دهند مناسب هستند.

تخت آویز نیچرهایک مدل NH17D012-C

تخت آویز نیچرهایک مدل NH17D012-C

یک تخت آویز حرفه‌ای طبیعت گردی باید قابل اطمینان، زیبا و با دوام باشد. اینها همه ویژگی‌هایی است که در این تخت آویز از برند نیچرهایک خواهید یافت. این ننوی طبیعت گردی در ابعاد کوچک براحتی قابل حمل بوده و می‌تواند در کوله شما جای بگیرد.

وزن کم، کیفیت خوب ساخت و امکانات جانبی مانند کارابین فلزی همراه و طناب‌های بلند اتصال از ویژگی‌های دیگری است که این تخت آویز را گزینه خوبی برای انتخاب شما می‌کند. اما از سوی دیگر قیمت بالای این محصول در مقابل ویژگی‌هایش شاید مصرف کننده را به سمت سایر برندهای بازار سوق دهد که از نظر کیفیتی یک سطح پایین تر از این محصول بوده و از نظر قیمتی نیمی از قیمت این محصول را دارند.

همچنین ننوهای ارجینال استرالیایی و اروپایی نیز با قیمت نزدیک به این تخت آویز نیچرهایک قابل تهیه هستند، لذا اگر قصد تهیه این ننوی را داشتید حتما به سایر گزینه‌ها هم سری بزنید.

تخت آویز گرانیت طرح ۱

تخت آویز گرانیت طرح 1

 

یک تخت آویز اقتصادی و کارا برای سفرهای کوهنوردی و کمپینگ. این تخت آویز از پارچه نایلونی ساخته شده و از تحمل وزن خوبی برخوردار است. ساختار کلی تخت آویز به طوری است که براحتی در ابعاد کوچک جمع شده و قابل حمل باشد.

طول تخت آویز در حدود ۲۵۰ سانتی‌متر است و از این جهت قابل اتصال به اکثر مکان‌ها خواهد بود و براحتی یک فرد بالغ را در خود جای می‌دهد. گرانیت با ارائه این تخت آویز بازار ننو و کمپینگ را تحت تاثیر خود قرار داده، قیمت اقتصادی و پایین در کنار کیفیت مطلوب تخت آویز آن را یک گزینه مناسب برای خرید کرده است.

تخت آویز مدل تگ ۰۲۲

تخت آویز مدل تگ 022

اگر به دنبال تخت آویزهای محکم تر هستید و از سفت بودن بستر آن لذت می‌برید، این تخت آویز با پارچه برزنتی مناسب شما خواهد بود. اتصال‌های این ننو به صورتی است که تخت آویز را به صورت باز شده و آماده قرار می‌دهد و در هنگام استراحت روی آن لبه‌هایش به سمت داخل خم نخواهد شد.

وزن مناسب کیفیت خوب و قیمت بسیار پایین آن از جمله ویژگی‌هایی است که این محصول را برای خرید در اولویت قرار می‌دهد.

تخت آویز کد ۰۰۱

تخت آویز کد 001

اگر به دنبال یک تخت آویز هستید که همیشه همراهتان باشد و وزن کم و حجم کمی اشغال کند این گزینه مناسب شما است. حتی برای افرادی که دائم به سفر می‌روند این تخت آویز میتواند همراه همیشگی ماشینشان باشد.

همانطور که قبلا گفتیم، تخت آویزهای توری شکل برای مناطق مرطوب و معتدل از جهت گردش هوا مناسب هستند. این تخت آویز در رنگ‌های زیبا عرضه شده و با قیمت اقتصادی آن شما حتی می‌توانید به تهیه چند عدد از ان و استفاده همزمانشان فکر کنید.

وزن این ننو کمتر از ۲۰۰ گرم است و به علت توری شکل بودن آن باید در هنگام استفاده مراقب اشیای تیز و برنده اطراف خود باشید زیرا به راحتی آسیب دیده و امکان پاره شدن خواهد داشت.

تخت آویز مدل آپاما

تخت آویز مدل آپاما

 

اگر از طرفداران تخت آویزهای لاکچری هستید یا در منطقه ای که سفر میکنید امکان استقرار تخت آویز با درخت یا ستون وجود ندارد. این محصول برای شما ارائه شده است. تخت آویز برزنتی به همراه پایه‌های چوبی یک گزینه ایده آل برا سفرهای تفریحی و آفرود یا استفاده در منزل خواهد بود.

پایه این تخت آویز به راحتی باز شده و بدلیل طراحی منحنی شکل خود قطعات در یکدیگر چفت خواهند شد، از این جهت حجم کمی از فضای بار ماشین شمارا خواهد گرفت. همچنین ننوی برزنتی این تخت آویز قابل استفاده بدون پایه و اتصال به درخت، ستون و موارد مشابه است.

قیمت این تخت آویز با توجه به پایه چوبی خود کمی گرانتر از حد معمول است ولی به دلیل کیفیت بالای ساخت و طراحی خاص آن این قیمت قابل توجیه خواهد بود.

علاقه‌مند به خرید تخت آویز هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار