لوازم خانگی

۵ مدل یخچال در بازار برای مصارف مختلف خانگی و دفتری

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

زمانی که برای خرید یخچال به بازار مراجعه می‌کنید، فاکتورهای مختلفی بهترین یخچال‌های بازار را تعیین خواهند کرد. این که شکل ظاهری هر یک از یخچال‌های چگونه است و چه مشخصات فنی دارد، در یک اولویت‌بندی قرار گرفته و ابعاد و گنجایش حجمی آن نیز تعیین کننده خواهد بود. برندهای خارجی و ایرانی جایگاه‌های خاص خود را در بازار یخچال دارند و طراحی‌های متفاوت آن‌ها تا حدودی در انتخاب مشتری تعیین کننده است.

این یخچال‌ها ویژگی‌های مدرن و چندان قابل توجهی ندارند، اما کاملا کاربردی هستند.

یخچال ایستکول مدل TM-835

یخچال ایستکول مدل TM-835

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف

  • گنجایش محدود
  • فریزر ضعیف

این یخچال از بهترین یخچال‌های بازار است که بسیار کم مصرف بوده و با ابعاد جمع و جور خود، گزینه‌ای مناسب برای آشپزخانه‌های نقلی محسوب می‌شود. کیفیت ساخت این یخچال از برند ایستکول قابل توجه است و حجم ۵ فوتی آن نیز برای خانواده‌های یک تا دو نفره کفایت می‌کند.

یخچال ایستکول مدل TM-835 دارای سه طبقه داخلی بوده و همین‌طور دو طبقه در درب آن تعبیه شده است که کاربری مناسبی به شما خواهد داد. در این محصول، نگهداری مواد غذایی در دراز مدت به خوبی انجام شده و میوه و خوراکی‌های یخچالی دیگر، کیفیت و تازگی خود را حفظ می‌کنند. همین طور TM-835 دارای یک کشو نیز بوده که کارایی آن را به مراتب افزایش می‌دهد.

وزن این یخچال ۲۲ کیلوگرم بوده و گنجایش آن به ۸۰ لیتر می‌رسد. ابعاد آن نیز به ترتیب در ارتفاع با پایه ۷۹۰ میلی متر، عمق ۵۴۰ میلی متر و پهنا ۴۴۰ میلی متر است.

یخچال ال جی مدل RF15W

یخچال ال جی مدل RF15W

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت بالا
  • عملکرد عالی
  • بدون صدا

نقاط ضعف

  • نبود هشدار دهنده باز ماندن درب یخچال
  • فریزر کوچک

در میان بهترین یخچال‌های بازار، یخچال الی جی مدل RF15W گران‌ترین آن محسوب می‌شود که البته مشخصات بسیار قابل توجهی نیز دارد. این یخچال از کمپانی ال جی با وزن ۲۲ کیلوگرم و ابعاد جمع و جور خود، محصولی بهینه به نظر می‌رسد و برای قرار گرفتن در آشپزخانه‌های به نسبت کوچک و محیط‌های اداری، فوق العاده کارآمد است. ابعاد این یخچال در ارتفاع، عمق و پهنا به ترتیب؛ ۸۲۰ میلی متر در ۴۶۰ میلی متر در ۵۰۰ میلی متر است.

این محصول دارای رده مصرف انرژی A بوده و در میان بهترین یخچال‌های بازار امتیاز عالی را به خود اختصاص داده است.

گنجایش RF15W برند ال جی، ۹۰ لیتر است و گنجایش فریزر یا همان جایخی آن نیز به ۹ لیتر می‌رسد. با باز کردن درب یخچال، سه طبقه می‌بینید که فواصل آن‌ها به خوبی نسبت به یکدیگر قرار گرفته است و می‌توانید در طبقه وسط، به راحتی یک قابلمه را جای دهید. همچنین یک کشو نیز در طراحی این یخچال ال جی لحاظ شده است.

به جز آن، مکانیزم ضدمیکروب Bio Shield به استرلیزه و پاکیزه نگه داشتن محیط یخچال کمک می‌کند و به این شکل مواد غذایی که در آن نگهداری می‌کنید، سلامت و عاری از میکروب خواهند ماند. بخش جایخی یا فریزر این یخچال برند ال جی نیز یک طبقه دارد و همان طور که پیشتر اشاره کردیم، برای استفاده محدود در نظر گرفته شده است.

یخچال یخساران مدل NR15

یخچال یخساران مدل NR15

نقاط قوت

  • طبقه بندی کاربردی
  • عملکرد مناسب
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • رنگ نه چندان جذاب
  •  کیفیت بدنه پایین

اگر به دنبال یک یخچال به نرخ متوسط برای قرار گرفتن در یک آشپزخانه کوچک می‌گردید و معمولا حجم زیادی از مواد غذایی را در یخچال نگهداری نمی‌کنید، یخچال یخساران مدل NR15، می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این یخچال طراحی نسبتا مدرنی داشته و رنگ بدنه آن نیز به شکلی خاص دیده می‌شود. البته شاید این رنگ بدنه مورد پسند و سلیقه بسیاری از افراد نباشد.

طبقات شیشه‌ای آن از جنس شیشه سکوریت بوده و کاملا در مقابل شکستن مقاوم هستند. کمپانی سازنده در طراحی این یخچال به شکلی میانه زیبایی و مقاومت را با هم تلفیق کرده است. اگر طرفدار یخچال‌های سفید برفی هستید، این مدل مورد پسند شما نخواهد بود؛ در غیر این صورت NR15 می‌تواند یخچالی با قیمت مناسب و کارآمد برایتان باشد.

این یخچال دارای رتبه مصرف انرژی A+ است و گنجایشی در حد ۳۵۰ لیتر و ۱۲ فوت دارد. ابعاد آن در ارتفاع، عمق و پهنا به ترتیب ۱۸۰۰ میلی متر در ۶۷۰ میلی متر در ۶۰۰ میلی متر است و وزن آن به ۷۷ کیلوگرم می‌رسد. در صورتی که بخواهید از این یخچال به عنوان یک یخچال خانگی استفاده کنید، به حتم نیاز به خرید فریزر جداگانه نیز پیدا خواهید کرد و باید توجه داشته باشید که ترکیب رنگ این یخچال با فریزرهای دیگر، کمی سخت خواهد بود و باید سلیقه زیادی در این خصوص به خرج دهید تا شکل دکوراسیون آشپزخانه شما حفظ شود.

این یخچال بدون برفک بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. با باز کردن درب آن، ۵ طبقه اصلی و ۴ طبقه در درب می‌بینید. ۲ کشو نیز در طراحی داخلی آن جای گرفته است. همین طور یکی از کشوها قابلیت تنظیم دما و رطوبت دارد که برای نگهداری میوه‌ها، کارآمد خواهد بود. از دیگر تجهیزات این یخچال برند یخساران می‌توان به جریان هوای اجباری، نمایشگر لمسی، پایه‌های چرخدار، سیستم کنترل هوشمند، کمپرسور کم مصرف، آبسردکن و … اشاره کرد.

یخچال امرسان مدل RH15D

یخچال امرسان مدل RH15D

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • بی صدا

نقاط ضعف

  • سرمای کم

این یخچال از طراحی ظاهری به نسبت زیبایی بهره برده است و ارتفاع آن در کنار باریکی به لحاظ عرض، باعث می شود که بتوانید این یخچال را در آشپزخانه‌های جمع و جور و کوچک نیز قرار دهید. وجود آبسردکن روی درب یخچال، نوید از یک محصول مدرن می‌دهد و همین طور صفحه نمایش ال ای دی نیز در بخش بالایی آن جای گرفته است. روی این صفحه نمایش می‌توانید تغییرات دمایی را مشاهده کرده و نیز هشدار باز و بسته شدن درب یخچال را ببینید.

رتبه این یخچال از برند ایرانی امرسان در نمودار مصرف انرژی A بوده و عملکرد مناسبی از این لحاظ دارد.

این یخچال ۶۰ کیلویی، دارای ۳۵۰ لیتر یا به طور معادل ۱۵ فوت گنجایش است. ارتفاع، عمق و پهنای آن به ترتیب، ۱۸۱۰ میلی متر در ۶۸۵ میلی متر در ۶۰۰ میلی متر است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید و در بالا نیز ذکر شد، این محصول یعنی RH15D یک یخچال با ارتفاع قابل توجه است و باید توجه داشته باشید که در آشپزخانه به لحاظ محل قرارگیری کابینت‌ها جای کافی برای آن وجود داشته باشد.

با باز کردن درب یخچال به ۷ طبقه برخورد می کنیم که به شکلی منظم و کاربردی در فاصله از یکدیگر قرار گرفته‌اند. همین طور در درب یخچال نیز ۴ طبقه دیگر دیده می‌شود که برای قرار دادن بسیاری از خوراکی‌ها، دارو، بطری‌های نوشیدنی، تخم مرغ و غیره کارایی دارد. همین طور این محصول از برند امرسان به یک کشو نیز مجهز شده است.

از ویژگی‌های RH15D می توان به سیستم کنترل دیجیتال، قفل کودک، سیستم عیب یاب هوشمند، طبقات شیشه‌ای از جنس شیشه سکوریت نشکن، کشوی نگهداری سبزیجات و میوه‌ها با تنظیم دما و … اشاره کرد. این یخچال از برند امرسان در شمار بهترین یخچال‌های بازار قرار دارد و عملکرد آن مطابق گزارش مشتریان، قابل قبول است.

یخچال سینجر مدل R799‌

یخچال سینجر مدل R799‌

نقاط قوت

  • عملکرد مناسب
  • سرماسازی ایده‌آل

نقاط ضعف

  • نداشتن اخطار باز ماندن درب

یخچال سینجر مدل R799‌ های بسیار کوچک و به ویژه دفاتر اداری است. گنجایش کل آن ۶ فوت است. همان‌طور که انتظار داریم وزن آن نیز به مراتب کمتر بوده و به ۳۵ کیلوگرم می‌رسد. این یخچال عملکردی قوی دارد و میزان سرمایش تولیدی آن کامل مناسب است. اگر چه شما سایر تجهیزات و امکانات یخچال‌های امروزی را در آن نمی‌بینید و به طور نمونه خبری از ال ای دی نمایشگر روی بدنه یخچال یا قفل کودک نیست، اما آن چیزی که برای عملکرد مناسب یک یخچال نیاز است در این محصول گنجانده شده و عملکردی متناسب با آن دارد.

یخچال سینجر مدل R799 دارای درجه مصرف انرژی A+ است و از این لحاظ نسبت به مدل قبلی امرسان برتری دارد. این یخچال ۶ فوتی، ۸۹۵ میلی متر ارتفاع داشته و عمق آن نیز به ۶۲۰ میلی متر می‌رسد. همین‌طور پهنای این محصول معادل با ۵۴۰ میلی متر است.

پس از باز کردن درب این یخچال، ۲ طبقه می‌بینیم که با ۱ کشو همراه شده‌اند. به علاوه درب یخچال نیز به صورت جداگانه ۲ طبقه دارد.

علاقه‌مند به خرید یخچال هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار