بازیگیمینگ

جزئیاتی در مورد بخش Co-oP و محیط بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

بالاخره استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) هم پس از مدت‌ها نشان داد که برای بازی‌بازان چه عنوانی را تدارک دیده و دیروز به صورت رسمی اولین نمایش از عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League را به بازی‌بازان نشان داد. با این که هنوز مطالب زیادی هستند که در مورد این بازی نمی‌دانیم اما کارگردان بخش هنری استودیوی راک‌استدی آقای سفتن هیل (Sefton Hill)، در جریان رویداد DC FanDome و نمایش بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به بیان برخی از مطالب در مورد این بازی مهیج پرداخت.

همانطور که از تریلر رسمی معرفی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League مشخص بود، داستان این اثر در شهر Metropolis روایت خواهد شد. استودیوی راک‌استدی تایید کرده است که این عنوان یک بازی جهان‌باز خواهد بود و بازی‌بازان می‌توانند در دنیای غنی و پرجزئیات آن به کاوش بپردازند. البته آقای سفتن هیل تصریح کرد که دنیای این اثر کاملا حس و طراحی پویا و منحصر به فرد خود را دارا است و از بسیاری جهات با شهر Gotham City سری بازی‌های Arkham تفاوت خواهد داشت. این شهر بسیار شلوغ، رنگارنگ و پر حادثه خواهد بود و بدون شک داشتن چهار قهرمان با ویژگی و مهارت‌های منحصر به فرد می‌تواند تجربه‌های متفاوتی را در این مکان رقم زند.

نه تنها این قهرمانان در رفتار، تصمیم‌گیری‌ها و تحرک خود در مناطق مختلف با هم تفاوت‌های زیادی دارند بلکه مبارزاتی کاملا منحصر به فرد و متفاوت را به ارمغان خواهند آورد. آقای هیل در مصاحبه‌ی خود اظهار داشت که چهار شخصیت Harley Quinn ،King Shark ،Captain Boomerang و Deadshot یک مجموعه از مهارت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ی خود خواهند داشت که بازی‌بازان مدام باید آن‌ها را ارتقا دهند و شخصیت‌ها را قدرتمندتر سازند. همچنین عمق مبارزات و تفاوت آشکار حملات آن‌ها در مواقع گوناگون به خوبی به چشم می‌آید و به نسبت قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت Batman در سری بازی‌های Arkham، هم از تنوع مبارزه‌ای بیشتر و هم از گستردگی پیشرفت بالاتری بهره می‌برند.

شخصیت دیوانه‌ی Harley Quinn عاشق استفاده از انواع مواد منفجره، راکت‌های جنگی و چوب بیس‌بال خود است و با آن‌ها در میدان نبرد سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. شخصیت جدی و خشن Deadshot علاوه بر تفنگ تک‌تیرانداز خود، از جت‌های مخصوص پرواز، اسلحه‌های سنگین متصل به دست و یک سلاح آتش‌زا بهره می‌برد تا تمامی دشمنان را در آتش بسوزاند. قهرمان بعدی King Shark خواهد بود که اسلحه‌ی اصلی او دو پنجه‌ی کشنده و مرگبارش هستند که با آن‌ها ضربات سنگینی به دشمنان وارد می‌کند. او استحکام و قدرت بسیار زیادی در مبارزات دارد و می‌تواند یک مسلسل سنگین را با خود حمل نماید. در نهایت به شخصیت Captain Boomerang می‌رسیم که عضو چابک و تیزپای گروه خواهد بود. همانطور که از نامش پیداست از یک بومرنگ ویژه و منحصر به فرد در مبارزات استفاده خواهد کرد و بدون شک توانایی‌ها و تجهیزات سرد و گرم بیشتری دارد که در آینده به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

طبق تایید رسمی استودیوی راک‌استدی و همانطور که همه پیش‌بینی کرده بودند، عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در اصل یک بازی Co-oP باشد و به صورت گروهی توسط بازی‌بازان تجربه شود. همانطور که انتظار می‌رود این بازی می‌تواند تا ۴ بازی‌باز همزمان را پشتیبانی نماید. با این حال اگر افرادی قصد دارند کل این بازی را به صورت تک نفره به اتمام رسانند، کاملا برای انتخاب خود آزاد خواهند بود. نکته‌ی جالب این است که در بخش تک نفره شما کنترل یک شخصیت را بر عهده دارید و سایر قهرمانان توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. حال اگر در حین بازی قصد داشتید شخصیت خود را عوض کنید، بازی به شما این امکان را خواهد داد و شما می‌توانید بین شخصیت‌های مختلف جابجا شوید.

طبق اطلاعات منتشر شده قرار است بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سال ۲۰۲۲ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ عرضه گردد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار