بازیگیمینگ

یوبی‌سافت از ساخت دیویژن ۳ خبر داد

یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی با انتشار اطلاعاتی از ساخت بازی دیویژن ۳ (Tom Clancy’s The Division 3) خبر داده است.

این شرکت جولیان گریتی (Julian Gerighty) را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آی‌پی دیویژن منصوب کرده است تا بر تمامی بازی‌ها و محصولات این سری از جمله‌ نسخه‌ی سوم که به تازگی معرفی شده، نظارت کند. گریتی در حال حاضر کارگردان خلاقیت بازی Star Wars Outlaws در استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) است؛ استودیویی که مجموعه‌ی دیویژن را ایجاد کرد. او به محض عرضه‌ی Star Wars Outlaws به سمت کار جدید خود می‌رود.

گفتنی است که پس از پیوستن به مسیو اینترتینمنت و عرضه‌ی اولین نسخه از دیویژن در سال ۲۰۱۶، گریتی به عنوان کارگردان خلاقیت دومین نسخه که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد نیز ایفای نقش کرد. علاوه‌بر Tom Clancy’s The Division 3، او همچنین بر پروژه‌های دیگری که در دنیای این سری رخ می‌دهند، نظارت خواهد کرد. از بین این بازی‌ها می‌توان به Tom Clancy’s The Division Resurgence و Tom Clancy’s The Division Heartland اشاره کرد. یکی از وظایف اصلی گریتی در نقش جدید، ایجاد یک تیم برای دیویژن ۳، در حالی است که اطمینان حاصل شود که از دیویژن ۲ به خوبی پشتیبانی می‌شود.

Tom Clancy's The Division 2

گریتی در بیانیه‌ای گفت:

ما ممکن است بیش از ۴۰ میلیون بازیکن داشته باشیم، اما دیویژن هنوز در سال‌های ابتدایی خود به عنوان یک مجموعه است. داستان‌های باورنکردنی زیادی برای روایت، مکان‌هایی برای کاوش و مردمانی برای محافظت وجود دارد. من فکر می‌کنم که ما این کار را با جلوه‌های بصری پیشرفته‌ی دیویژن و گیم‌پلی باورنکردنی ارائه دادیم و به بازیکن قول دادیم که این تجربه را در جای دیگری به دست نخواهند آورد و سپس دوباره با دیویژن ۲ به این هدف دست پیدا کردیم. هدف ما در نسخه‌های بعدی اصلاح مشکلات نیست بلکه قصد داریم تا کیفیت را به طور مداوم بالا ببریم.

در مورد دیگر نسخه‌های مرتبط با این سری، بازی موبایلی Division Resurgence قبلا چند نسخه‌ی بتا دریافت کرده است و بازخوردها نسبت به آن به طور کلی مثبت بوده است. داستان این بازی به دنبال نسخه‌ی اول و در شهر نیویورک اتفاق می افتد. این بازی دارای یک خط داستانی منحصر‌به‌فرد خواهد بود و این بار بازیکنان بخشی از اولین موج ماموران دیویژن خواهند بود که برای بازگرداندن نظم اعزام می‌شوند. بازی همچنین دارک زون را باز خواهد گرداند و شامل برخی از شخصیت‌های آشنا خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از دیویژن ۳ نظیر سال عرضه و پلتفرم‌های مقصد در دسترس نیست.

منبع: Gematsu

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار