بازیگیمینگ

بازی Elite Dangerous برای یک هفته در اپیک گیمز استور رایگان شد

اگر از علاقه‌مندان به فضا و فیلم‌های علمی تخیلی با موضوع سفرهای فضایی هستید، اپیک گیمز استور یک بازی جذاب را برایتان هدیه داده است. بازی Elite Dangerous که از امروز به مدت یک هفته رایگان خواهد بود، شما را به سفری هیجان انگیز در فضا می‌برد. در ادامه با ما همراه باشید.

Elite Dangerous برای اولین بار در سال 2014 عرضه شد و با دنیای وسیع خود توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. این بازی یک شبیه‌ساز از کهشکان راه شیری است و جهان بازی با نسبت یک به یک از روی کهکشان‌مان ساخته شده است. در این دنیای پهناور سوار بر سفینه خود که در ابتدای بازی بسیار ساده و ابتدایی است،‌ شده و به انجام مأموریت‌های مختلف خواهید پرداخت. با پیشروی در مراحل بازی و انجام انواع و اقسام فعالیت‌ها مانند جمع‌آوری منابع، جنگ با سفینه‌های دیگر و بیگانگان، داد و ستد و البته دزدی (!) می‌توانید پول به دست آورده و سفینه خود را ارتقاء داده یا مدل‌های قدرتمندتری بخرید.

Elite Dangerous

Elite Dangerous از سال 2014 به این سو به‌روزرسانی زیادی دریافت کرده که محیط آن را هر چه وسیع‌تر و پرجزئیات‌تر کرده است. اخیراً هم محتوای سیزن پس بازی که در سال 2015 عرضه شده بود، به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها قرار گرفته و همه می‌توانند از قابلیت‌های متنوع اضافه شده به آن استفاده کنند. سال آینده نیز قرار است یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر برای این عنوان عرضه شود که البته پولی خواهد بود.

بازی Elite Dangerous تا روز پنجشنبه 6 آذر به صورت رایگان از اپیک گیمز استور قابل دریافت است و کافیست در این مدت یکبار آن را به اکانت خود را اضافه کنید تا برای همیشه بتوانید بازی را در اختیار داشته باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار