بازیگیمینگ

TGA 2020 | بازی Open Roads معرفی شد

استودیوی فول‌برایت (Fullbright)، سازنده‌ی عنوان Gone Home، بازی جدید خود یعنی Open Roads را در جریان رویداد TGA 2020 معرفی کرد. این بازی توسط آناپرنا اینترکتیو (Annapurna Interactive) و برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Open Roads قرار است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شود و توسط سازنده‌ی Gone Home و Tacoma توسعه یافته است. در این بازی شاهد صداپیشگی کری راسل (Keri Russel) و کیتلین دور (Kaitlyn Dever) هستیم و قرار است شاهد سفر یک مادر و دختر و ماجراهای آن‌ها باشیم.

Open Roads از سبک هنری خاصی استفاده می‌کند و شخصیت‌های آن توسط دست طراحی شده‌اند. همچنین قرار است شاهد یک سیستم دیالوگ تعاملی باشیم. این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. هر چند کنسول‌های هدف آن دقیقا مشخص نشده‌اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار