بازیگیمینگ

مدیر عامل جدید آمازون به ساخت بازی‌های ویدئویی متعهد است

جف بزوس (Jeff Bezos)، مدیر عامل و بنیان گذار شرکت آمازون (Amazon)، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد از سمت خود به عنوان مدیر عامل کناره گیری کند. اندی جاسی (Andy Jassy)، مدیرعامل فعلی سرویس‌های وب آمازون، قرار است از سه ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ مسئولیت رهبری این شرکت بزرگ را برعهده بگیرد. حال طبق اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد آقای جاسی می‌خواهد آمازون به ساخت‌ بازی‌های ویدئویی ادامه دهد.

طبق گزارش جدید وب‌سایت Bloomberg، مدیر عامل جدید آمازون اوایل این هفته یک ایمیل داخلی را برای کارکنان شرکت فرستاد و در آن اعلام کرد که آمازون هم‌چنان به توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی متعهد است. جاسی توضیح داد که او معتقد است اگر شرکت بر روی موارد مهم تمرکز کند، آن‌ها به موفقیت خواهند رسید.

برخی کسب و کار‌ها در سال اول به موفقیت می‌رسند و تعدادی دیگر پس از چندین سال. اگرچه ما هنوز به صورت مداوم در استودیو‌های بازی آمازون به موفقیت نرسیده‌ایم، اما من معتقد هستم که اگر همچنان تلاش کنیم، به موفقیت خواهیم رسید.

بلافاصله موفق شدن قطعاً استرس کم‌تری دارد، اما زمانی که این موضوع زمان بیشتری طول می‌کشد، رسیدن به موفقیت اغلب شیرین‌تر است. من معتقد هستم اگر هم‌چنان بر روی چیزی که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنیم، این تیم به هدف خود خواهد رسید

شرکت آمازون ابتدا چندین سال پیش با معرفی موتور بازی سازی Lumberyard رسماً وارد صنعت بازی‌های ویدئویی شد و در ادامه از بازی‌های Breakaway ،Crucible و New رونمایی کرد.

تا به امروز، هیچ‌کدام از تلاش‌های شرکت آمازون با موفقیت همراه نبوده‌اند. عناوین Breakaway و Crucible در نهایت کنسل شدند. از طرف دیگر، New World نیز تا بهار امسال تاخیر خورده است. پس تا زمان عرضه‌ی بازی نمی‌توان با قطعیت در مورد کیفیت آن صحبت کرد. همچنین به غیر از استودیوی‌های شرکت آمازون، تنها عناوین محدودی مانند Star Citizen ،The DRG Initiative و بازی جدید Deadhaus Sonata با موتور بازی سازی Lumberyard ساخته شده‌اند. در نهایت، مدتی پیش نیز گزارشی منتشر شد که وضعیت بد استودیو‌های آمازون و مشکلات آن‌ها را فاش کرد.

با این حال، برخلاف گوگل که تصمیم گرفته است تا استودیو‌های فرست پارتی خود را تعطیل کند، ظاهراً آمازون همانند مایکروسافت هم‌چنان به سرمایه گذاری در صنعت بازی‌های ویدئویی ادامه خواهد داد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار