بازینینتندو

نسخه نینتندو سوئیچ بازی Apex Legends تایید شد؛ کراس‌پلی و انتشار در استیم

استودیو Respawn Entertainment در جریان رویداد EA Play Live 2020 ضمن تایید نسخه نینتندو سوئیچ بازی Apex Legends اعلام بازی به زودی این بازی به استیم هم خواهد آمد.

دیگر برای تجربه ایپکس لجندز نیازی نیست حتما از اوریجین استفاده کنید؛ زیرا تا چندی دیگر این بازی در استیم در دسترس است. علاوه‌بر این EA قصد دارد با قابلیت کراس-پلتفرم اجازه دهد بازیکنان پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر رقابت کنند.

همچنین EA و استودیو ریسپاون به منظور گسترش جامعه بازیکنان ایپکس قصد دارند این بازی را در پاییز امسال برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه کنند. به‌زودی اطلاعاتی از ویژگی‌های این نسخه منتشر خواهد شد.

علاوه‌بر موارد بالا یک رویداد جدید با نام Lost Treasures نیز برای ایپکس لجندز تایید شد تا شب خوبی برای دوست‌داران این بازی رقم بخورد. این رویداد که از 3 تیر آغاز می‌شود، قرار است مسابقاتی با مدت زمان محدود و بسیار خطرناک را به ارمغان بیاورد و اگر از پس انجام چالش‌های آن بربیاید، با چند آیتم تزئینی خاص از شما تقدیر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار