بازیگیمینگ

پچ جدید Genshin Impact تحت شماره ۳.۶ به زودی منتشر می‌شود

عنوان Genshin Impact با آپدیت جدید خود یعنی آدیت ۳.۶ بازیکنان را به ماجرایی جدید در Sumeru می‌برد. این آپدیت قرار است کاراکترهای جدیدی داشته باشد. البته این موضوع تقریبا در همه پچ‌ها دیده می‌شود و انتظار دیدن آن نیز وجود داشت. در هر صورت، این عنوان یک بازی Gacha است و همه بازی‌های Gacha با آپدیت‌های جدید، شامل کاراکترهای جدید قابل بازی می‌شوند که می‌توانید از طریق رویدادهای مختلف آن‌ها را به دست آورید.

HoYoverse می‌گوید که پچ ۳.۶ در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) عرضه می‌شود و این یعنی فاصله ما تا عرضه محتوای جدید تنها یک هفته است. اگر شما بازی را تا جای زیادی پیش‌روی کرده‌اید و کار جدیدی برای انجام دادن ندارید، می‌توانید حالا دوباره به این بازی برگردید و کارهای لازمی که قبل از عرضه پچ جدید را انجام دهید تا در صورت عرضه کوئست‌های جدید، مستقیما به سراغ آن‌ها بروید.

Genshin Impact یکی از بهترین بازی‌های موجود است

اگر شما می‌خواهید با همه کاراکترهای این عنوان بازی کنید، به زودی دو کاراکتر جدید در دسترس شما قرار خواهند گرفت. پچ ۳.۶ شاهد عرضه شدن کرکترهای Baizhu و Kaveh خواهد بود. Baizhu از Dendro استفاده می‌کند و از یک Catalyst به عنوان سلاح بهره می‌برد ولی به طور کلی تمرکز بیشتری رو هیل کردن و ساپورت کردن بقیه اعضای تیم خواهد داشت. او همچنین کرکتر ۵ ستاره این پچ است. در مورد Kaveh نیز باید گفت که او یک کرکتر ۴ ستاره بوده و از Dendro استفاده می‌کند و به عنوان سلاح از یک Claymore بهره می‌برد که باعث ضربات آهسته و در عین حال بسیار قدرتمند آن می‌شود.

البته هردوی این کاراکترهای پچ ۳.۶ از ابتدا در دسترس نیستند. در زمان عرضه این پچ در ۱۲ آپریل، رویداد مدنظر این پچ با Nahida و Nilou آغاز می‌شوند و Baizhu و Kaveh تا نیمه دوم این پچ در دسترس نخواهند بود. این موضوع را به یاد داشته باشید تا تمام Primogemsهای خود را قبل از رسیدن به آن‌ها خرج نکنید!

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار