بازیگیمینگ

Ubisoft Forward | بازی واقعیت-مجازی AGOS: A Game of Space معرفی شد

به تازگی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در جریان مراسم Ubisoft Forward از یک بازی واقعیت-مجازی به نام AGOS: A Game of Space رونمایی کرد که قرار است در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم‌های استیم وی‌آر (Steam VR) و اوکولوس (Oculus) منتشر شود.

داستان این بازی در سال ۲۰۵۷ میلادی روایت خواهد شد. در این زمان کره‌ی زمین به صورت کامل نابود شده است و بشر در اقدامی اجباری مجبور می‌شود که بر سفینه‌های فضایی غول‌پیکری سوار شده و در کهکشان سرگردان شود. انسان‌ها قصد دارند آینده‌ی خود را به دست تکنولوژی‌های فرابشری و هوش مصنوعی‌های پیشرفته گذارند تا در نهایت موفق شوند مکانی امن و راحت را برای زندگی خود برگزینند. حال شما در نقش یک فردی هستید که باید برای حفظ جان خود به کاوش در این کشتی‌های فضایی بپردازید، منابع و فناوری‌های جدیدی را پیدا کنید و با خطرات احتمالی که در فضا انتظار شما را می‌کشند، روبرو شوید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار