ایسرلپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ ایسر پیش از CES 2021 معرفی شد

پیش از برگزاری مراسم CES 2021، ایسر از دو لپ تاپ مخصوص بازی نیترو ۵ خود رونمایی کرده است. این دستگاه‌ها از جدیدترین پردازنده های اینتل بهره می‌برند که هنوز معرفی نشده‌اند اما سری جدید، نسل یازدهم پردازنده های دارای هسته‌های Core با نام رمز تایگر لیک H35 هستند. این پردازنده های جدید دامنه TDP بالاتری دارند که به‌نوبه خود عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های تایگر لیک U منتشرشده در سپتامبر دارد.

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت نیترو ۵ در آستانه مراسم CES 2021 رونمایی کرد که از کارت گرافیک جیفورس GTX 1650 و پردازنده های سری تایگر لیک H35 اینتل بهره می‌برند

در مورد مشخصات این رایانه های همراه، به نظر می‌رسد که از این دو محصول مقرون به صرفه ایسر در کنار بقیه محصولات آن در طی مراسم CES 2021 رونمایی خواهد شد.

حتی اگر انویدیا در موارد مختلف اظهار داشته باشد که ویژگی ردیابی پرتو آینده بازی‌ها است، این دستگاه‌ها با پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس GTX 1650 که فاقد ردیابی پرتو است، معرفی شده‌اند. GTX 1650 یک کارت گرافیک مبتنی بر تورینگ است و همچنین کندترین کارت جیفورس GTX منتشرشده در ۲ سال گذشته است. به نظر می‌رسد که ایسر این رایانه های همراه را به سمت گیمرهای با بودجه محدود سوق داده است. به احتمال زیاد، این محصول در رده پایین لپ تاپ های مخصوص بازی جدید ایسر قرار دارد.

مشخصات لپ تاپ های جدید ایسر:

به نظر می‌رسد نیترو ۵ (AN515-56-57YH) ارزان‌تر از دو مدل Core i5-11300H اینتل در کنار ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe NVMe SSD استفاده می‌کند. نمایشگر این دستگاه دارای اندازه ۱۵٫۶ اینچ و رزولوشن فول HD همراه با فناوری IPS ComfyView است. این دستگاه دارای کارت شبکه اینتل وای فای ۶ AX 201 (2 در ۲) به همراه بلوتوث ۵ است. این محصول از یک باتری ۵۷ وات ساعت و یک وب کم HD با ۲ میکروفون بهره می‌برد. یک لپ تاپ مخصوص بازی باید با صفحه کلید AZERTY با نور پس‌زمینه ارائه شود که این مورد در این رایانه همراه رعایت شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه از کارت گرافیک جیفورس GTX 1650 4 گیگابایتی GDDR6 انویدیا بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد نیترو ۵ (AN515-56-72KT) قدرتمندتر از هر دو مدل Core i7-11370H اینتل و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe NVMe SSD استفاده می‌کند. تفاوت اصلی در نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی فول HD و پنل IPS به همراه نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 است. این محصول دارای اتصال کارت شبکه اینتل وای فای ۶ AX 201 (2 در ۲) به همراه بلوتوث ۵ است. این دستگاه از یک باتری ۵۷ وات ساعتی و یک وب کم HD با ۲ میکروفون بهره می‌برد. یک لپ تاپ مخصوص بازی باید با صفحه کلید AZERTY با نور پس‌زمینه ارائه شود که این مورد در این رایانه همراه رعایت شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه از کارت گرافیک جیفورس GTX 1650 4 گیگابایتی GDDR6 انویدیا بهره می‌برد.

هردوی این دستگاه‌ها برای کسانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه هستند، یک انتخاب جالب هیجان‌انگیز در سری ایسر محسوب می‌شوند. دیگر لپ تاپ های جدید ایسر در مراسم CES 2021 معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد سال امیدوارکننده‌ای برای ایسر باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار