بازیگیمینگ

فروش بازی Star Wars: The Old Republic به یک میلیارد دلار رسید

فروش بازی Star Wars: The Old Republic طبق گفته مدیر ارشد مالی کمپانی EA به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است و باید دید که نسخه جدید این مجموعه چه عملکردی خواهد داشت. با ما  همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، در حال حاضر همه نگاه‌ها به‌سمت بازی Star Wars Jedi: The Fallen Order اثر جدید کمپانی الکترونیک آرتز (EA) و ری‌اسپاون (Respawn) است. این اولین بازی تک‌نفره بزرگی است بعد از مدت‌ها می‌توانیم آن را تجربه کنیم. کمپانی EA هم امیدوار است که بعد از عدم موفقیت نسخه‌های قبلی، این‌بار عملکرد واقعا خوبی داشته باشد. در طی سال‌ها این تنها نسخه‌ای نیست که کمپانی به موفقیتش امیدوار بوده است و عنوانی از این مجموعه به‌نام Star Wars: The Old Republic در گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

این بازی در سبک MMORPG عرضه شد و تقریبا آخرین نفس‌های خود را می‌کشد. به‌سختی می‌توان آن را یکی از دنباله‌های افسانه‌ای بازی Star Wars: Knights of the Old Republic دانست که طی چندین سال بارها ریبوت شده است. بازی به‌طور منصفانه‌ای در طول همه این سال‌ها کاربرپسند بودن خود را حفظ کرده است و اظهارات بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز هم این حقیقت را اثبات می‌کند. به گفته وی این بازی در طی بازه درآمدی خودش موفق به ثبت فروش ۱ میلیارد دلاری شده است.

بازی Star Wars: The Old Republic هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر در دسترس است و تقریبا می‌توان گفت که نفس‌های آخرش را می‌کشد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا می‌توان گفت که EA با توجه بیشتر به مخاطبین و خواسته‌های آنان، می‌توان موفقیت‌های مشابه این چنینی را تکرار کند؟ عملکرد سری جدید این مجموعه یعنی Star Wars Jedi: The Fallen Order که چندی پیش خبر اتمام مراحل ساخت آن منتشر شد، چگونه خواهد بود؟ در بخش کامنت‌ها ما را همراهی کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار