بازیگیمینگ

Days Gone در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار گرفت

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone هفته‌ی گذشته به صورت رسمی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این بازی در هفته‌ی اول انتشار خود توانست با کنار زدن عنوان Mass Effect: Legendary Edition در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار بگیرد.

دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیل‌گر مشهور Niko Partners، اخیراً با انتشار توییتی، فهرست ۱۰ بازی پرفروش استیم در هفته‌ی گذشته را اعلام کرد. در این میان، بازی Days Gone در هفته‌ی اول انتشار خود در صدر جدول این فهرست قرار گرفت و بازی Mass Effect: Legendary Edition به رده‌ی دوم سقوط کرد. در رده‌ی سوم این فهرست بازی اکشن نقش‌آفرینی Biomutant قرار دارد که دو روز دیگر منتشر خواهد شد. همچنین بازی‌های Resident Evil Village و Subnautica: Below Zero  نیز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

فهرست ۱۰ بازی پرفروش استیم در هفته‌ی گذشته (منتهی به ۲۳ می) به شرح زیر است:

  1. Days Gone
  2. Mass Effect: Legendary Edition
  3. Biomutant (پیش‌فروش)
  4. Resident Evil Village
  5. Subnautica: Below Zero
  6. Red Dead Redemption 2
  7. Valve Index VR
  8. The Witcher 3
  9. It Takes Two
  10. Cyberpunk 2077

بازی Days Gone بر روی رایانه‌های شخصی تاکنون عملکرد قابل قبولی را برجای گذاشته است. با ادامه‌ی استقبال بازی‌بازان و فروش خوب این بازی در استیم، احتمالاً شاهد بازی‌های انحصاری بیشتری از پلی‌استیشن برای رایانه‌های شخصی خواهیم بود. این بازی در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار