بازیگیمینگ

بهترین بازی‌های اندروید با سطح گرافیک کنسولی

این روزها گوشی‌های هوشمند به سخت افزارهای قدرتمندی مجهز هستند و به راحتی می‌توانند از پس پردازش‌های سنگین برآیند. تا قبل از این کنسول‌ها و رایانه‌ها تنها دستگاه‌های مناسب برای اجرای بازی‌های HD بودند اما امروزه به لطف پردازنده‌های قوی‌تر موبایل شاهد اجرای روان اینگونه بازی‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند هستیم. در ادامه این مقاله 10 بازی باکیفیت اندرویدی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که گرافیکی در سطح کنسول‌های بازی دارند. با ما همراه باشید.

1- PUBG

PUBG یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های شوتر آنلاین است. در سیستم عامل اندروید برای بازی دو نقشه با نام‌های Erangel و Miramar در اختیار خواهید داشت. نقشه Erangel یک مکان شهری سرسبز است در حالی که  نقشه Miramar در کویر واقع شده است. در این بازی بتل رویال به همراه 99 بازیکن دیگر در نقطه خاصی از نقشه از هواپیما به پایین می‌پرید. پس از فرود آمدن باید منطقه‌ را برای یافتن سلاح، زره و غیره جستجو کنید و آماده شکست دادن بازیکنان دیگر شوید. همچنین می‌توانید یک تیم دو تا چهار نفره درست کنید و با همکاری هم دیگران را از پای در آورید اما زنده ماندن به عنوان آخرین بازیکن در زمین بازی اصلا کار آسانی نخواهد بود. یک دایره سفید و آبی در اطراف نقشه وجود خواهد داشت که به مرور زمان به سمت وسط نقشه فشرده و کوچک می‌شود و شما را وادار می‌کند تا به سمت میانه نقشه در حرکت باشید و اگر خارج از دایره قرار بگیرید به صورت خودکار کشته خواهید شد. برای اجرای این بازی حداقل به رم 2 گیگابایتی نیاز خواهید داشت.

لینک دانلود از گوگل پلی

2- Asphalt 9 Legends

Asphalt 9 Legends

آسفالت 9 یکی از جدیدترین بازی‌های گرافیکی HD برای گوشی‌های هوشمند است. این بازی جانشین آسفالت 8 شده که هنوز هم جز بهترین بازی‌های موبایل است و در لیست ما هم قرار دارد. اما با این حال، آسفالت 9 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه قبل خود داشته است. بازی جدید کمپانی Gameloft از گرافیک و کنترل بهتری برخوردار بوده و به همراه مجموعه‌ای از 50 اتومبیل جدید برای بازی دوستان عرضه شده است. در این بازی مکان‌های شگفت انگیزی مانند مناطق هیمالیا، بیابان‌های آمریکا و موارد دیگر را شاهد هستیم. بازی ویژگی‌های سفارشی سازی جدیدی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید رنگ و متریال ماشین خود را تغییر دهید. برای تجربه خوب این بازی در دستگاه‌های اندرویدی حداقل 3 گیگابایت رم نیاز خواهید داشت.

لینک دانلود از گوگل پلی

3- Modern Combat 5: Blackout

Modern Combat 5: Blackout

Modern Combat یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص برای اندروید است. این بازی گرافیک شگفت انگیزی دارد که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. 5 Modern Combat توسط Gameloft ساخته شده و پنجمین نسخه از این سری بازی است. شما در این بازی به عنوان یک سرباز بازی می‌کنید که باید با قابلیت‌های خود دشمنان را از بین ببرید. در این بازی با مکان‌های زیبایی مانند شهر ونیز، سایت‌های ساختمانی عظیم به همراه طیف وسیعی از سلاح‌ها طرف هستید که می‌توانید با بازی و طی کردن مراحل مختلف آن‌ها را آزاد کنید. در مقایسه با نسخه قبلی، این نسخه از بازی گرافیک بالاتری دارد و حال می‌توانید تفنگ‌های دشمنان را با کشتن آن‌ها به دست آورید. این بازی دارای چهار حالت رایگان برای همه شامل تیم دث مچ، VIP، تسخیر پرچم و کنترل منطقه است. بهترین نکته این بازی رایگان بودن آن است اما باید گفت که برای اجرای بازی حتما به اینترنت نیاز خواهید داشت.

لینک دانلود از گوگل پلی

4- Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

این بازی نیز توسط کمپانی Gameloft طراحی و منتشر شده است و یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای برای اندروید در لیست ما می‌باشد. این بازی جانشین شایسته آسفالت 7 بود و گزینه‌های مختلفی برای بهبود کنترل ماشین به همراه دارد. آسفالت 8 مجموعه گسترده‌ای از اتومبیل‌ها شامل بوگاتی، فراری، مرسدس، آئودی و غیره را در خود جای داده و شامل دو حالت تک نفره و چند نفره است. در این بازی، Gameloft رمپ‌های جدیدی را در مسیر اضافه کرده که از طریق آن‌ها می‌توانید شیرین کاری‌های مختلفی را در طول مسابقه انجام دهید. مکان‌های جدید بسیاری مانند موناکو، بندر سن دیگو، دبی و غیره نیز در این نسخه گنجانده شده‌اند.

لینک دانلود از گوگل پلی

5- Real Racing 3

Real Racing 3

Real Racing 3 یکی دیگر از بازی‌های سبک ریسینگ است که توسط استدیوی Firemonkeys طراحی و توسط EA Games منتشر شده است. در این بازی، مسابقات در پیست انجام می‌شود و همین نکته آن را از بزرگترین رقیب خود یعنی آسفالت 8 متمایز می‌کند. این بازی با گرافیک بالا می‌تواند هر کسی را تحت تأثیر قرار دهد. کنترل‌های بازی همانند نسخه قبلی خود ساده و کارآمد هستند. به‌روزرسانی جدید همچنین چالش‌های NASCAR را به بازی اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توانید ماشین‌های جدید را خریداری کنید. اتوموبیل‌های بسیاری از شرکت‌های مختلف خودرو سازی در این بازی موجود هستند. همچنین می‌توانید این بازی را به صورت تک یا چند نفره بازی کنید. حالت‌های مختلفی از جمله حذف، استقامت و غیره در بازی وجود دارد و علاوه بر آن مکان‌های مختلفی مانند پیست سوزوکا را شاهد هستیم. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

6- N.O.V.A 3 Freedom Edition

N.O.V.A 3 Freedom Edition

N.O.V.A 3 توسط Gameloft ساخته شده و در دسته بازی‌های شوتر اول شخص قرار می‌گیرد. در این بازی شما باید بیگانگان را که می‌خواهند بر زمین حکمرانی کنند، از بین ببرید و این مورد این بازی را با همه بازی‌های تیراندازی دیگر متفاوت می‌کند. سلاح‌های جذابی را نیز در این بازی شاهد هستیم. حالت‌های تک نفره و همچنین چند نفره نیز موجود هستند. برای اجرای این بازی دستگاه شما نیاز به اتصال به اینترنت دارد و در بازی شاهد مکان‌های مختلف تخیلی هستیم. این بازی دارای دو نسخه پولی و رایگان است که می‌توانید از فروشگاه UptoDown دریافت کنید.

لینک دانلود از فروشگاه UptoDown

7- Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

این بازی توسط کمپانی Madfinger Games ساخته و منتشر شده است و در ژانر شوتر اول شخص قرار دارد. Dead Trigger 2 یک بازی با مضمون آخرالزمانی است و به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. بازی دو حالت کنترلی را ارائه می‌دهد. در حالت اول هنگامی که شما دشمن را هدف قرار می‌دهید، اسلحه به طور خودکار شلیک می‌شود و در حالت دوم شما باید تمام کا‌رها را به صورت دستی انجام دهید. هدف اصلی بازی کشتن هر چه بیشتر زامبی‌ها است و امتیازهای اضافی برای شلیک به سر و نجات افراد از دست زامبی‌ها به بازیکن تعلق می‌گیرد. زامبی‌ها نیز به دو دسته طبقه‌بندی می‌شوند. دسته اول ضعیف و کند هستند، در حالی که دسته دوم بزرگ هستند و سریع حرکت می‌کنند. این بازی از گرافیک زیبایی برخوردار است اما به دلیل خشونت و نمایش زیاد خون برای کودکان مناسب نیست. تجربه کلی این بازی بسیار خوب است و شایستگی حضور در لیست بهترین بازی‌های HD را دارد. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس است. برای اجرای اینگونه بازی‌های گرافیکی اندرویدی در گوشی‌های هوشمند، دستگاه شما باید حداقل 2 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای داشته باشد.

لینک دانلود از گوگل پلی

8- Gangstar Vegas

Gangstar Vegas

اگر عاشق بازی‌های جهان باز هستید این بازی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید گفت که تیم سازنده این بازی به خوبی کار خود را انجام داده است. بازی‌هایی که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون محدودیت بازی کنید به عنوان بازی‌های جهان باز (Open World) شناخته می‌شوند. Gangstar Vegas از همه نظر بهترین بازی گرافیکی برای اندروید است. ابتدا قصد داشتیم GTA San Andreas را در لیست خود قرار دهیم، اما دریافتیم که Gangstar Vegas در مقایسه با GTA، گرافیک بهتری دارد. این بازی تجربیات گوناگونی را ارائه می‌دهد و همانطور که قبلاً اشاره کردیم به صورت جهان باز است و به شما امکان می‌دهد هر کاری را دوست داشتید در دنیای بازی انجام دهید.

Gangstar Vegas ماموریت‌های مختلفی را برای شما تدارک دیده است اما اگر علاقه‌ای به بخش مأموریت‌ها ندارید می‌توانید آزادانه در دنیای بازی حرکت کرده و گوشه و کنار شهر را کشف کنید. در این بازی برخی از جدیدترین اتومبیل‌ها مانند لامبوس و بوگاتی را برای تجربه سریع‌تر شاهد هستیم. اگر در بازی جرمی مرتکب شدید، باید آماده مواجه شدن با پلیس نیز باشید. رد صورت تمایل به اجرای این بازی، گوشی شما باید حداقل از 3 گیگابایت رم برخوردار باشد.

لینک دانلود از گوگل پلی

9- Shadow fight 3

Shadow fight 3

این بازی یکی از بهترین بازی‌های جنگی سه بعدی است که برای سیستم عامل اندروید موجود است. Shadow Fight 3 از گرافیک بسیار جذابی برخوردار است که می‌تواند با بازی‌های رایانه‌ای در سبک خودش رقابت کند. در این بازی شما باید به طور مداوم با دشمنان آموزش دیده خود مبارزه کنید و در صورت شکست‌ آن‌ها مکان‌ها و افراد جدیدی در بازی برای شما نمایان می‌شوند. این بازی انواع مختلفی از سلاح‌ها و تجهیزات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از پس حریفان خود برآمده و به پیش بروید. برای عملکرد روان و مناسب به یک گوشی میان رده با حداقل 3 یا 4 گیگابایت رم احتیاج دارید و برای نصب بازی تقریباً 600 مگابایت فضای خالی مورد نیاز است.

لینک دانلود از گوگل پلی

10- Cover Fire

Cover Fire

Cover Fire یک بازی اکشن تک نفره است و هنگامی که در حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا شود بسیار چشم نواز است. این بازی از جلوه‌های صوتی شگفت انگیز و انیمیشن سطح بالایی برخوردار است و می‌توانید به روشنی ثمره تلاش‌های توسعه دهندگان را مشاهده کنید. اگر مشتاق انجام چند نفره یک بازی شوتر باکیفیت هستید، تجربه این بازی بسیار دلنشین خواهد بود. همچنین نکته مثبت عدم نیاز به اینترنت برای اجرای این بازی است. به عنوان یک بازیکن، هدف شما هدایت تیم‌تان به یک جنگ مرگبار علیه تروریست‌ها است. البته باید بدانید که نمی‌توانید با یک تیم ضعیف در نبرد‌ها پیروز شوید. شما می‌توانید توانایی‌های جنگجویان خود و تجهیزات آن‌ها را بهبود ببخشید و با استفاده از استراتژی‌های مختلف به پیروزی برسید.

لینک دانلود از گوگل پلی

بهترین گوشی‌های هوشمند برای بازی

برای داشتن یک تجربه خوب و روان از اینگونه بازی‌ها باید گوشی‌ هوشمند مناسبی داشته باشید. سری وان پلاس 8 و 8 تی در مقایسه با قیمت‌شان یکی از بهترین گوشی‌ها هستند. همچنین اخیراً شیائومی پوکو اف 2 پرو را با قیمت بسیار مشابه معرفی کرده است. اگر قصد دارید بیشتر هزینه کنید، سری آیفون 11 بهترین هستند. از شرکت سامسونگ نیز می‌توان به گوشی‌های گلکسی نوت 10 و سری اس 20 اشاره کرد که بی شک تجربه بازی کردن با آن‌ها لذت بخش خواهد بود. در بخش گوشی‌های میان‌رده، مدل‌هایی مانند ردمی کی 20 شیائومی حضور دارند و اگر خواهان گوشی چینی نباشید می‌توانید گلکسی ای 50 اس سامسونگ را انتخاب کنید. برای اینکه بهتر متوجه شوید باید گوشی با حداقل 3 تا 4 گیگابایت رم انتخاب کنید تا با یک پردازنده خوش قیمت مانند اسنپدراگون 710، 712 و غیره این بازی‌ها را به راحتی اجرا کنید.

امیدواریم این مقاله را که راجع به بهترین بازی‌های اندرویدی با گرافیک بالا بود، پسندیده باشید. در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد این بازی‌ها سوال خود را  در بخش نظرات مطرح کنید و همچنین اگر بازی باکیفیت دیگری سراغ دارید حتما آن را هم معرفی کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار