بازیگیمینگ

تصاویر جدیدی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo 4 منتشر شد

مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز  به‌تازگی تصاویر جدیدی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Halo 4  را به اشتراک گذاشته‌اند. این تصاویر جدید، محیط‌های بازی را نمایش می‌دهد. به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، بازی در این پلتفرم برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قابل اجرا خواهد بود.

Halo 4 ششمین و آخرین بازی اضافه شده به مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection محسوب می‌شود که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز وظیفه‌ی توسعه و مایکروسافت وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارند. این مجموعه در حال حاضر شامل عناوین Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST است که پیش‌تر برروی پلتفرم‌های قبلی اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

انتشار رسمی Halo 4 در Halo: The Master Chief Collection شامل تنظیمات گرافیکی جدید خواهد بود. به گفته‌ی کارگردان طراح بازی، این تغییرات گزینه‌های جدیدی را برای کیفیت گرافیک، کیفیت سایه، کیفیت جلوه‌ها، کیفیت جزئیات و فیلتر ناهمسانگرد (anisotropic filtering) در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی Master Chief Collection همچنین امکان تنظیم Gama و جزئیات رابط کاربری را به طور مستقل از گاما و جزئیات به بازی اضافه خواهد کرد.

علاوه بر این موارد، به‌روزرسانی جدید قابلیت بازی میان‌پلتفرمی (Cross-Play) و matchmaking مبتنی بر ورودی را معرفی می‌کند. با وجود Cross-Play، بازی‌بازان می‌توانند از طریق کنسول و یا رایانه‌ی شخصی با یکدیگر به تجربه‌ی بازی بپردازند. قابلیت بازی میان‌پلتفرمی از در تمام حالت‌های Firefight  Forge و  بخش چندنفره در دسترس خواهد بود. با این حال بخش داستانی Halo 4 و بخش Spartan Ops در حال حاضر از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

Halo: The Master Chief Collection در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) یک به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهد کرد که در آن قابلیت‌های تازه‌ای برای بازی‌بازان اکس‌باکس سری اکس و سری اس را فراهم می‌کند. این به‌روزرسانی موجب می‌شود تا این مجموعه در کنسول‌های نسل جدید و در هر دو بخش چندنفره و تک‌نفره برروی نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. همچنین این به‌روزرسانی بهبودهایی در گیم‌پلی splitscreen را ایجاد می‌کند. این به‌روزرسانی در حال حاضر به صورت رایگان برای دارندگان عناوین موجود در دسترس خواهد بود.

Halo 4 در اواخر سال جاری میلادی برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را مشاهده کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار