بازیگیمینگ

سی‌دی پراجکت رد: عنوان Cyberpunk 2077 از هم‌اکنون به سودآوری رسیده است

جای تعجبی ندارد که بازی Cyberpunk 2077 برای بسیاری از بازی‌بازان جذاب و هیجان‌انگیز باشد و آن‌ها نسبت به تهیه‌ی آن در همین روزهای نخست انتشار اقدام نمایند؛ چرا که این بازی در طول نسل گذشته تبدیل به یکی از مورد انتظارترین عناوین شده بود و بسیاری برای تجربه‌ی آن لحظه‌شماری می‌کردند. از همین رو عنوان Cyberpunk 2077 موفق شده است تاکنون برخی رکوردها در زمینه‌ی فروش و پیش فروش برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را از آن خود سازد. با این حال و با توجه به گستره‌ی طولانی توسعه، نسخه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی این بازی با مشکلات و باگ‌هایی همراه بوده و مورد انتقاد برخی کاربران قرار دارد.

بعد از این نارضایتی کاربران کنسولی و کاهش بیش از ۲۰ درصدی سهام شرکت سی‌دی پراجکت رد، بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران نسبت به سودآوری Cyberpunk 2077 دچار تردید شدند. حال این استودیوی بزرگ لهستانی با صدور یک بیانیه به سرمایه‌گذاران و طرفداران اعلام کرد که با توجه به پیش‌فروش ۸ میلیون نسخه‌ای بازی Cyberpunk 2077، این عنوان هم‌اکنون به نقطه‌ی سودآوری رسیده و توانسته است از نظر بازاریابی و سوددهی خیلی زود به هدف مورد نظر برسد. همچنین این شرکت اعلام کرد که بیش از ۷۴ درصد پیش‌فروش بازی Cyberpunk 2077 از طریق دیجیتالی صورت گرفته است. در هر صورت باید توجه داشت که این عنوان هنوز برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اس و سری اکس در حال توسعه قرار دارد و همین امر می‌تواند به موفقیت بیشتر تجاری این بازی برروی کنسول‌ها در آینده کمک نماید.

عنوان Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار