بازیگیمینگ

نسخه‌های Deluxe و Ultimate بازی Dying Light 2 معرفی شدند

استودیوی تک‌لند (Techland) در کنار نمایش جدید از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Dying Light 2 و مشخص کردن تاریخ انتشار آن، اخیرا از نسخه‌های ویژه‌ی Deluxe Edition و Ultimate Edition این اثر نیز رونمایی کرد و به توضیح در مورد ویژگی‌های هر کدام پرداخت.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه‌های Deluxe Edition و Ultimate Edition بازی Dying Light 2 شامل لباس‌های منحصر به فرد و بسته‌های الحاقی داستانی هستند. همچنین پیش سفارش بازی برای بازی‌بازان جوایز ارزشمندی به مانند لباس Reload و پوسته‌های جذاب برای اسلحه‌ها و پاراگلایدر به همراه خواهد داشت.

با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دریافت که نسخه‌ی Deluxe Edition بازی Dying Light 2 شامل لباس Legendary، پوسته‌های مختلف برای سلاح‌ها و Charmهای ویژه خواهد بود. علاوه بر این موارد، بازی‌بازان یک کمیک دیجیتالی، آلبوم موسیقی‌های متن بازی، کتاب هنری و پوسترهای جذاب را دریافت خواهند کرد. همچنین کد دسترسی به بسته‌های الحاقی داستانی که در ماه‌های پس از انتشار بازی Dying Light 2 عرضه خواهند شد نیز در اختیار خریداران نسخه‌ی Deluxe Edition قرار می‌گیرد. با این حال در نسخه‌ی Ultimate Edition، بازی‌بازان علاوه بر تمامی محتویات نسخه‌ی Deluxe می‌توانند به Night XP Boost دو ساعته و مواد اولیه‌ی کمیاب جهت استفاده در سیستم ساخت و ساز بازی دسترسی داشته باشند.

طبق اعلام استودیوی تک‌لند، یک نسخه‌ی Collector’s Edition منحصر به فرد نیز برای علاقه‌مندان به بازی Dying Light 2 به تعداد بسیار محدود عرضه خواهد شد. این نسخه علاوه بر دارا بودن بازی اصلی و کلیه‌ی محتویات نسخه‌ی Ultimate Edition، شامل آیتم‌های فیزیکی ارزشمند همچون چراغ فرابنفش، کتاب هنری فلزی، نامه‌ی تشکر توسعه‌دهندگان، برچسب‌های فرابنفش، نقشه‌ی The City و تندیس فوق‌العاده‌ی Defender of the city’ over 10 به همراه تزئینات با لامپ‌های فرابنفش خواهد بود.

علاوه بر معرفی نسخه‌های مختلف بازی Dying Light 2، استودیوی تک‌لند اعلام کرد که بازی‌بازان می‌توانند دو بسته الحاقی داستانی را در قالب Expansion Pass چند ماه پس از انتشار بازی دریافت نمایند. بازی Dying Light 2 قرار است در تاریخ ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰ (۷ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار