بازیگیمینگ

کتاب هیدئو کوجیما به زبان انگلیسی ترجمه می شود

کتاب هیدئو کوجیما (Hiddeo Kojima)، به نام  ژن مستعد و یادگاری های دوست داشتنی من (The Gifted Gene and My Lovable Memes)، به زبان انگلیسی ترجمه خواهد شد.

کتاب کوجیما ;i سال ۲۰۱۹ در ژاپن منتشر شد، دارای مقالاتی است که توسط کوجیما نوشته شده و در آنجا درباره‌ی الهامات خود بحث می‌کند. در این کتاب کوجیما از تاثیرگذاری فیلم‌ها و موسیقی در خلق Death Stranding و Metal Gear Solid صحبت می‌کند. این کتاب توسط نشر ویز منتشر خواهد شد. توضیحاتی در مورد این کتاب توسط ناشر منتشر شده به شرح زیر است:

از همان زمان کودکی، هیدئو کوجیما، خالق Metal Gear Solid و Death Stranding، هوادارو مخاطب پرشور فیلم، موسیقی و کتاب بود. آن‌ها اشتیاق وی به داستان و داستان سرایی را شعله ور کردند و نتایج این مساله را می‌توان  بازی‌های ویدئویی برجسته‌ی او مشاهده کرد. اکنون رئیس استودیوی مستقل کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، اشتیاقش برای کار در رسانه‌های سرگرمی کاهش نیافته است. این مجموعه مقاله برخی از الهامات یکی از آیکون‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را بررسی می‌کند و بینشی منحصر به فرد در مورد درخشان‌ترین ذهن فرهنگ پاپ را ارائه می‌دهد.

این کتاب در مهر ماه ۱۴۰۰ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۱) به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار