بازی

آزمون و خطای کپ‌کام برای ساخت رزیدنت اویل بعدی شروع شده

شرکت کپکام با ارسال ایمیل‌هایی به طرفداران سرسخت ژاپنی سری رزیدنت اویل، از آن‌ها خواسته است که جدیدترین بازی در حال سخت این استودیو را تست کنند. آخرین بازی از سری رزیدنت اویل بازی Resident Evil 2 Remake است که در سال جاری عرضه شد و توانست توجه منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند.

ترجمه‌ی ایمیلی که کپکام برای این دسته از طرفداران ارسال کرده است، به این صورت است: «درود بر تمامی طرفداران سری رزیدنت اویل، از شما به خاطر حمایت‌هایی که از ما و این سری کرده‌اید، تشکر می‌کنیم. امروز به شما می‌خواهیم بگوییم که ما در کپکام برای توسعه‌ی بازی جدیدمان تعدادی تستر از طرفداران سری رزیدنت اویل استخدام می‌کنیم.
ما بسیار دوست داریم که در طی ساخت این بازی جدید از طرفداران سری رزیدنت اویل کمک بگیریم، پس برای اطلاعات بیشتر جزئیات زیر را بخوانید و اگر علاقه‌مند هستید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.»

Resident Evil Revelations 2

بازی‌ای که کپکام در ایمیل ذکر شده به آن اشاره می‌کند، می‌تواند هر بازی‌ای باشد و اصلا مشخص نیست که به چه عنوانی اشاره دارد، این بازی می‌تواند بازی‌ای جدید از سری رزیدنت اویل باشد یا حتی مانند بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک می‌تواند بازسازی‌ای از یکی دیگر از بازی‌‌های سری رزیدنت اویل باشد. اواخر سال جاری دو بازی Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد، ممکن است این ایمیل برای تست کردن دو بازی مذکور باشد. غیر ممکن هم نیست که کپکام برای بازی‌ای از یک سری دیگر یا شاید بازی‌ای جدید از این طرفداران درخواست کمک کرده باشد، البته در این حالت ایمیل ارسال شده توسط کپکام به طرفداران رزیدنت اویل بسیار عجیب است.

سری رزیدنت اویل با دو بازی آخر خود به روز‌های اوج خود برگشته است، دو بازی بسیار خوبی که دوباره طعم شیرین ترس! را برای طرفداران به ارمغان آوردند. پس با کوچک‌ترین خبری از نسخه‌ی جدیدی از این بازی طرفداران به وجه خواهند آمد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار