بازیگیمینگ

تصاویر جدید Perfect Dark دو صحنه اکشن بازی را نشان می‌دهند

یکی از کاربران توییتر تصاویر هنری جدیدی را از نسخه جدید بازی Perfect Dark در استودیوی اینیشیتیو منتشر کرده که درگیری‌های مسلحانه بازی را نشان می‌دهد.

مایکروسافت دو سال پیش از یک استودیوی جدید با نام The Initiative در سانتا مونیکا رونمایی کرد که با هدف ساخت بازی‌های رده بالا برای پلتفرم ایکس باکس راه اندازی شده بود. اولین پروژه این استودیو تاکنون به‌صورت مخفی نگه داشته شده و جزئیاتی از آن منتشر نشده بود. تا اینکه در جریان رویداد The Game Awards 2020، این بازی تحت عنوان Perfect Dark معرفی شد. ظاهراً این بازی با محوریت سبک تیراندازی اول شخص با المان‌های علمی تخیلی و مخفی کاری طراحی شده و در آینده نزدیک جریان دارد. جونا دارک، نام پروتاگونیست این مجموعه است که به‌عنوان یک جاسوس و قاتل اجیر شده فعالیت می‌کند.

براساس توضیحات مایکروسافت، تیم توسعه‌دهندگان Perfect Dark در استودیوی اینیشیتیو، شماری از بااستعدادترین بازیسازان صنعت گیم را در خود جا داده است. این افراد در تلاش هستند تا با ارائه یک تجربه به یادماندنی از سبک داستان سرایی و طراحی خاص دنیای این بازی، یک اثر ماندگار را از خود به جا بگذارند.

یک روز بعد از معرفی بازی، تصاویر هنری جدیدی از نسخه‌های اولیه بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

کانسپت هنری بازی جدید Perfect Dark

تصاویر هنری جدید از بازی Perfect Dark

Perfect Dark به‌عنوان یکی از آی پی‌های جذاب استودیو ریر (Rare) شناخته می‌شود که اولین نسخه‌ی آن در سال ۲۰۰۰ و برای کنسول نینتندو 64 عرضه شد. ضمن اینکه بعدها پیش‌درآمدی از آن با نام Perfect Dark Zero برای ایکس باکس 360 منتشر شد که در حد و اندازه‌های نسخه‌ی قبلی نبود. درکنار این بازی‌ها، دو دهه قبل نسخه‌ای از پرفکت دارک هم برای گیم بوی کالر وارد بازار شد و سال ۲۰۱۰ نیز شاهد عرضه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول برای ایکس باکس 360 بودیم.

طرفداران پرفکت دارک سال‌ها است که در انتظار تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن به‌سر می‌بردند که دیروز مشخص شد این غیبت طولانی‌مدت با اولین محصول The Initiative به پایان خواهد رسید. بازی‌ای که می‌تواند به یکی از آثار بزرگ ایکس باکس سری ایکس تبدیل شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار