بازیگیمینگ

بازی Death Rally Classic توسط استودیو رمدی برای همیشه رایگان شد!

استودیو رمدی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد خود بازی Death Rally Classic را به صورت رایگان در دسترس همگان قرار داده و این اتفاق به صورت موقت نخواهد بود.

استودیو رمدی که ما با بازی‌هایی چون Max Payne و Alan Wake آن را می‌شناسیم برای بیست و پنجمین سالگرد خود، عنوان Death Rally را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این عنوان در واقع اولین بازی ساخته شده توسط رمدی به شمار می‌رود.

بازی death rally

رمدی با رایگان کردن اولین بازی خود بیست و پنجمین سالگردش را جشن می‌گیرد که بر خلاف تصور سایرین این بازی Max Payne نبود؛ زیرا اولین بازی این استودیو Death Rally است، بله! آن‌ها Death Rally را به این مناسبت بصورت رایگان قرار داده‌اند؛ آن هم نه برای مدتی محدود، بلکه برای همیشه.

البته این نسخه منحصر به فرد با یک بسته الحاقی بیست مگابایتی عرضه شده که شامل انیمیشن‌هایی اکشن برای بازی است. شما در این بازی با اسلحه‌هایی که به ماشین شما متصل شده‌اند به سمت ماشین‌های دیگر شلیک می‌کنید و یا با استفاده از سپر، گلوله‌ها را دفع یا آن‌ها را به سمت خودشان برمی‌گردانید. در این بازی شما با توجه به امتیازها و جایگاهی که در مسابقه پیدا می‌کنید پیشرفت کرده و می‌توانید ماشین، اسلحه و سپرهای دفاعی خود را بهتر و مستحکم‌تر کنید.

استودیو رمدی را که ما اغلب آن را با بازی‌هایی همچون Max Payne و Alan Wake و Control می‌شناسیم برای احیای بازی Death Rally در سال 2012 یک نسخه به نسبت ضعیف را از این بازی عرضه کرد که مورد توجه کاربران قرار نگرفت. با این حال اگر می‌خواهید اولین بازی رمدی را امتحان کنید، حالا بهترین زمان است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار