بازیگیمینگ

فروش Horizon: Zero Dawn برروی رایانه‌های شخصی به ۷۱۶ هزار نسخه رسید

وب‌سایت آماری SuperData جدیدترین آمار فروش برخی از  بازی‌های رایانه‌های شخصی را اعلام کرد. طبق این آمار، بازی Horizon: Zero Dawn در یک ماه اول انتشار خود برروی رایانه‌های شخصی حدود ۷۱۶ هزار نسخه فروخته است.

به گفته‌ی این مرکز تحلیل آمار، میزان فروش نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Horizon: Zero Dawn تقریبا برابر با میزان فروش بازی The Witcher 3 در هنگام عرضه و به طور قابل توجهی بیشتر از عنوان Odyssey بوده است. همچنین طبق آمار منتشر شده، بازی Death Stranding برروی رایانه‌های شخصی حدود ۴۷۷ هزار نسخه فروخته است.

بر اساس آمار Superdata، بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برروی رایانه‌های شخصی بیشترین فروش و درآمد (۱۸۵ میلیون دلار) را از زمان عرضه‌ی Overwatch در می ۲۰۱۶ داشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، ۸٫۲ میلیون نفر از بازی‌بازان برای تجربه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Fall Guys: Ultimate Knockout هزینه پرداخت کرده‌اند. علاوه بر این، درآمد Fortnite ماهانه‌ی در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها حدود ۷۶٪ رشد داشته و توانسته است درآمد نسخه‌های موبایلی را جبران کند.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Horizon: Zero Dawn در ابتدا از مشکلات فنی مختلفی رنج می‌برد. اما استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در طول یک ماه اخیر با انتشار به‌روزرسانی‌های گوناگون، بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده است.

بازی Horizon: Zero Dawn هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار