بازیگیمینگ

تاریخ انتشار حالت آنلاین رایگان Watch Dogs: Legion اعلام شد

یوبی‌سافت (Ubisoft) رسماً اعلام کرد که حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ (۹ مارس ۲۰۲۱ میلادی) از طریق یک به‌روزرسان رایگان در دسترس تمام دارندگان بازی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر اعلام تاریخ عرضه‌ی حالت آنلاین رایگان Watch Dogs: Legion، این ناشر فرانسوی یک تریلر از حالت را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت و اطلاعات جدیدی را در مورد آن منتشر کرد.

بخش آنلاین Watch Dogs: Legion شامل ویژگی‌های زیر می‌شود:

  • گشت و گذار آزادانه در دنیای بازی به صورت Co-op که در آن بازی‌بازان می‌توانند با حداکثر سه نفر دیگر همراه شوند و با کمک آن‌ها در لندن به اکتشاف بپردازند، رویداد‌های درون شهر را تجربه کنند، چالش‌ها را انجام دهند و در فعالیت‌های فرعی شرکت کنند.
  • ماموریت‌های جدید Co-op برای دو تا چهار نفر با بهره بردن از مکانیک‌های گیم‌پلی Co-op به بازی‌بازان اجازه می‌دهند تا تیم کامل خود را تشکیل داده و در مکان‌های نمادین لندن با تهدیدات مختلف مبارزه کنند.
  • Leader of the Pack، اولین Tactical Op چهار نفره‌ی Co-op بازی، به شدت نیازمند کار تیمی و همکاری بین اعضا است. این محتوا از پنج ماموریت داستانی متصل به یکدیگر تشکیل شده است که همگی جزو محتویات Endgame هستند و برای بازی‌بازانی ساخته شده‌اند که دنبال چالش هستند.
  • Spiderbot Arena، اولین حالت PvP قابل دسترس، چهار بازی‌باز را به spiderbots‌‌های مسلح مجهز کرده و آن‌ها را در یک مسابقه‌ی free-for-all حالت Deathmatch قرار می‌دهد.

همچنین کسانی که هر فعالیت آنلاینی را انجام دهند نیز XP دریافت خواهند کرد و می‌توانند رتبه خود را ارتقا داده و به دیگری جوایز مانند آیتم‌های ظاهری انحصاری و امتیاز‌های influence points برای استخدام افراد جدید و ارتقای DedSec gadget‌های دسترسی پیدا کنند.

بازی Watch Dogs: Legion هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار