بازیگیمینگ

بهترین بازی های آنلاین کوآپ که باید با دوستان خود بازی کنید

در این مقاله به معرفی ده مورد از بهترین بازی‌های آنلاین کوآپ می‌پردازیم.

سرگرم شدن بادبازی‌های ویدئویی در این روزهای قرنطینه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت باشد. حال فکرش را بکنید بازی‌های آنلاین کوآپ را با دوستان خود تجربه کنید. قطعاً تجربه‌ای لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. بسیاری از بازی‌ها بخش آنلاین هم دارند و این قسمت از آن‌ها پس از پایان بخش داستانی بازی، فعال می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم ده مورد از بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ را به شما معرفی کنیم که تجربه بخش داستانی‌ آنها با دوستان‌تان لذتی دوچندان خواهد داشت. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره
Left 4 Dead characters: Rachelle, Nick, Coach and Ellis

بازی Left For Dead

بازی Left for Dead 2 در سال 2009 منتشر شد. با وجود این که بیش از یک دهه از عرضه آن می‌گذرد، همچنان جز بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ محسوب می‌شود و سرورهای فعالی دارد. گیمرهای زیادی هنوز هم Left for Dead 2 را بازی می‌کنند. شما در این بازی می‌توانید با دوستان خود بازی کنید، شخصیت‌های متفاوتی را انتخاب کنید و گروه را از دست زامبی‌ها نجات دهید. قطعاً تجربه بازی گروهی در دنیای پسا-آخرالزمانی لذت‌بخش خواهد بود.

در طول بازی باید زامبی‌های زیادی را از بین ببرید؛ اما در هر مرحله گله زامبی‌ها به گروه حمله خواهد کرد و شما و دوستان‌تان باید مقاومت کنید. ویژگی مثبت این بازی این است که این گله‌ها با توجه به نوع بازی شما در زمان و مکان خاصی حمله خواهند کرد، در نتیجه نمی‌توانید پیش‌بینی کنید حمله چه زمانی اتفاق خواهد افتاد و همه چیز به نوع بازی کردن شما بستگی دارد.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Resident Evil 6

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ، رزیدنت اویل 6 است. سازندگان این نسخه از رزیدنت اویل کمی از گذشته داستان فاصله گرفتند و آن را به سمت و سوی سبک اکشن بردند. با این حال، همچنان برخی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه مانند کریس ردفیلد (Chris Redfield)، ایدا وانگ (Ada Wong)، لئون کندی (Leon S. Kennedy) و شری بیرکین (Sherry Birkin) در بازی حضور دارند و شما هم باید با آن‌ها در برابر زامبی‌ها بجنگید. این بازی دارای چهار بخش داستانی متفاوت است که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید کنترل یکی از دو شخصیت را بر عهده بگیرید:

  • لئون کندی و هلنا هارپر
  • کریس ردفیلد و پیرس نیوانس
  • شری بیرکین و جیک مولر
  • ایدا وانگ و یک سرباز که او را همراهی می‌کند

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Overcooked 2

بازی Overcooked 2 هم یکی از بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ است. در این بازی پازلی-معمایی شما در نقش سرآشپزی هستید که باید سفارشات مشتریان گرسنه خود را هر چه سریع‌تر تحویل دهد؛ اما در انجام این کار مشکلاتی پیش می‌آید که در کار شما اختلال ایجاد می‌کنند. علاوه بر این که این بازی را می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید، امکان بازی در نینتندو سوئیچ با کنترلرهای جوی کان (Joy-Con) هم وجود دارد.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Far Cry 5

ماجرای بازی Far Cry 5 در شهری خیالی به نام Hope County در ایالت مونتانا جریان دارد. شخصیت اصلی این بازی Deputy لقب دارد و باید به شهر هوپ برود و جوزف سید (Joseph Seed)، رهبر یک گروه افراطی را در این شهر دستگیر کند. این بازی را هم به صورت تک‌نفره و هم چندنفره می‌توانید تجربه کنید. قطعاً انجام مراحل با کمک دوستان راحت‌تر پیش می‌رود.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی GTA Online

بازی GTA Online بخش مولتی پلیر Grand Theft Auto V است و به خودی خود قسمت داستانی و مرحله‌ای ندارد. نسخه آنلاین جی تی ای را می‌توانید با دوستان و یا گیمرهای دیگر سرور بازی کنید، در قالب گروه در شهر Los Santos گشت بزنید و مأموریت‌های مختلف را انجام دهید و رتبه خود را افزایش دهید.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Dying Light

بازی Dying Light نیز یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ این فهرست ما است. ماجرای این بازی در دوره آخرالزمانی در کشوری خیالی به نام Harran جریان دارد. شما در نقش کایل (Kyle) هستید. کایل کارمند شرکتی به نام Global Relief Effort است و به این شهر فرستاده شده است تا فایل ویژه‌ای را که یکی از شهروندان قدرتمند Harran دزدیده است، پیدا کند.

کایل یک ورزشکار پارکور است و باید از مهارت‌های او در این بازی استفاده کنید، به ویژه در زمان شب که زامبی‌های زیادی به شما حمله خواهند کرد. بعد از به پایان رساندن بخش داستانی بازی، قسمت آنلاین آن فعال می‌شود و می‌توانید این بازی را با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Don’t Starve Together

بازی Don’t Starve Together نسخه چندنفره بازی Don’t Starve است. شما یکی از بازماندگان را انتخاب می‌کنید و سپس وارد The Constant می‌شوید. در آن جا باید تمام توان خود را به کار بگیرید تا زنده بمانید و از گرسنگی نمیرید. تجربه این بازی به صورت مولتی پلیر هم جذابیت بیشتری دارد و هم بازی راحت‌تر پیش می‌رود. شما می‌توانید با دوستان خود دشمنان قوی بازی را شکست دهید و منابع مناسب برای زنده ماندن را ذخیره کنید.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley هم جز بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ محسوب می‌شود. داستان بازی در مورد فردی است که زندگی خود را در شهر رها می‌کند و به مزرعه پدربزرگ‌اش در خارج شهر پلیکان می‌رود. حال او باید با سایر شهروندان این شهر ارتباط برقرار کند، مزرعه را بازسازی کند و از آن درآمد کسب کند. تجربه این بازی با دوستان، داستان را جذاب‌تر می‌کند و شما می‌توانید با همکاری هم مزرعه را اداره کنید و در مراسم‌های شهر پلیکان شرکت کنید.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Lego Marvel Super Heroes 2

اغلب بازی‌های لگو چندنفره هستند و می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید اما بهترین بازی آنلاین چندنفره لگو، Lego Marvel Super Heroes 2 است. این بازی اکشن-ماجراجویی شامل شخصیت‌های مارولی محبوب می‌شود که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

بهترین بازی های آنلاین چندنفره

بازی Dead Rising 2

این بازی هم در این فهرست بهترین بازی‌ های آنلاین کوآپ ما قرار می‌گیرد. در این بازی اکشن-ماجراجویانه شما کنترل شخصیت چاک گرین (Chuck Greene) را بر عهده دارید. چاک یکی از ستارگان سابق موتور کراس است و اکنون باید در دنیای پسا-آخرالزمانی از دست زامبی‌ها خود را نجات دهد. در این بازی باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید، اسلحه درست کنید و زامبی‌ها را از بین ببرید اما نکته مهم بازی این است که قبل از ساعت 7 صبح به دختر چاک برسید و آمپول Zombrex را به او تزریق کنید. این آمپول جلوی تبدیل شدن او را می‌گیرد.

برای مطالعه آخرین مقالات بازی همراه ما باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار