بازیگیمینگ

بازی Battlefield 6 در هنگام عرضه دارای ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد بود

طبق شایعات و اخبار جدید، بازی Battlefield 6 به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت. هم‌چنین دایس (Dice) برنامه دارد تا هر دو ماه، دو الی سه نقشه‌ی بزرگ جدید را به بازی اضافه کند.

با نزدیک شدن به فصل پاییز، شایعات در مورد Battlefield 6 هم بیشتر می‌شوند. به تازگی کاربری در Reddit یکی از این شایعات را مطرح کرده است. البته این کاربر تام هندرسون (Tom Henderson) معروف نیست. پس نمی‌توان چندان به حرف او استناد کرد. این کاربر ادعا کرده که منبع او، با یکی از تیم‌های پشتیبانی Battlefield 6 همکاری کرده است. این کاربر اطلاعات جالبی را در مورد Battlefield 6 به اشتراک گذاشته که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

این طور که به نظر می‌رسد نقشه‌های Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر هستند. هم‌چنین بازی به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد داشت. دایس برنامه دارد تا به هر دو ماه یکبار هم به این تعداد بیافزاید. یکی از نقشه‌ها Weatherlution خواهد بود که در طول بازی تغییر می‌کند. این تغییر ظاهری نیست و در گیم‌پلی تاثیرگذار خواهد بود.

وسایل نقلیه هم از نظر کلاسی مشابه به Battlefield 5 خواهند بود. ارتقای وسایل نقلیه هم وابسته به کلاس بازی‌باز خواهد بود. هم‌چنین سیستم Spawn بازی‌بازان Battlefield 4 به سری بازخواهد گشت. این اطلاعات بدون شک هیجان‌انگیز هستند. با این حال تا اعلام رسمی دایس و الکترونیک آرتس (Electornic Arts) نباید چندان به این کاربر اعتماد کرد.

بازی Battlefield 6 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار