بازیگیمینگ

تاریخ عرضه فیفا 21 لو رفت

باتوجه به صفحه استیم فیفا 21 به‌نظر می‌رسد باید در تاریخ ۱۸ مهر باید منتظر انتشار این بازی بازی برای پی‌سی و کنسول‌های این نسل مایکروسافت و سونی باشیم.

برخلاف EA Playهای گذشته، الکترونیک آرتز در مراسم امشب اطلاعاتی از نسخه جدید فیفا منتشر نکرد تا تحمل این مراسم خسته‌کننده از سال‌های گذشته هم سخت‌تر باشد. البته همزمان با این رویداد شاهد در دسترس قرار گرفتن صفحه فیفا 21 در استیم بودیم که در آن تاریخ انتشار بازی هم مشخص شده است. براساس اطلاعات این صفحه، جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز در تاریخ ۱۸ مهر برای پی‌سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

الکترونیک آرتز تایید کرد که این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت و سونی هم منتشر می‌شود و به همین خاطر احتمالا در زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 شاهد انتشار نسخه نسل نهمی فیفا بعدی هم خواهیم بود.

جدا از این موارد، الکترونیک آرتز تایید کرد که در دو بازی ورزشی ذکر شده از تکنولوژی‌های جدیدی برای افزایش جزییات و بهبود تجربه گیم‌پلی استفاده خواهند کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار