بازیگیمینگ

ویژگی های جدیدی به برنامه Xbox Mobile اضافه خواهد شد

به نظر می‌رسد مانند دیگر خدمات و سرویس‌های مایکروسافت و ایکس باکس، برنامه Xbox Mobile نیز در حال پیشرفت است. زیرا به تازگی جیسون رونالد (Jason Ronald)، مدیر پروژه ایکس باکس، از اضافه شدن امکانات جدیدی به برنامه یاد شده خبر داده است. برنامه‌ای که به بازیکنان اجازه می‌دهد در کنار کنسول‌های گیمینگ‌شان، چه کنسول ایکس باکس وان باشد و چه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، از امکاناتی بهره مند شوند. یکی از ویژگی‌هایی که جمع کثیری از بازیکنان طی چند ماه گذشته خواستار اضافه شدنش بودند، قابلیت اچیومنت است. 

حال همانطور که کمی قبل‌تر به آن اشاره کرد، جیسون رونالد در گفتگویی که با پادکست نلسون (Nelson) داشته، تایید کرده است که اچویمنت‌ها به برنامه موبایل طی ماه‌های آینده باز خواهد گشت.

رونالد می‌گوید که او و تیم ایکس باکس با احترام بازخورد‌های مخاطبین را درباره چیز‌هایی که برنامه ایکس باکس به آن نیاز دارد، دنبال می‌کند و به دنبال تغییر گیمرپیک (Gamerpic) از طریق برنامه ایکس باکس موبایل است. برای مثال، طرفداران بتوانند به راحتی اچیومنت و دستاورد‌هایشان را در درون عناوین مختلف پیدا و دنبال کنند. او می‌گوید که این چیزی است که طی بروزرسانی‌های آینده دردسترس قرار می‌گیرد.

همچنین الویت‌های دیگری نیز برای رونالد به جز برنامه موبایل وجود دارد. الویت‌هایی مانند بهبود ویژگی Quick Resume که باعث می‌شود به راحتی و با سرعت بالا، به ادامه یک بازی بپردازید. رونالد می‌گوید که ایکس باکس به دنبال این نیست که برنامه موبایل تنها به صفحه‌ دیگری برای بازیبازان در حین انجام بازی تبدیل شود، بلکه می‌خواهد چیزی شود که بازیکن بتواند به آن اعتماد کند. در حال حاضر امکاناتی نظیر Pre-Download  از طریق برنامه موبایل ایکس باکس، نمونه بسیار جالبی از امکاناتی است که بازیکنان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

البته برنامه Xbox Mobile ده‌ها ویژگی دیگر نیز دارد. ویژگی‌هایی نظیر تماشا و به اشتراک گذاشتن تصاویر روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و تجربه بازی‌های ایکس باکس از راه دور که به بازیکن این امکان را می‌دهد تا بازی موردنظر را به راحتی روی گوشی استریم و تجربه کند.  همچنین برای سرویس ایکس باکس گیم پس نیز امکاناتی روی گوشی تهیه شده است که می‌تواند به استریم و تجربه بازی‌ها از طریق اتصال مستقیم به سرور‌های ابری اشاره کرد. چندی پیش نیز ایکس باکس، کنترلرهای لمسی را به بازی‌های ابری‌اش اضافه کرد.

حال باید ببینیم که آینده این سرویس‌ها چه خواهد شد. تا به اینجای کار، تصمیم‌های مایکروسافت و تیم ایکس باکس، اغلب به نفع بازیباز‌ها بوده است و خب چه چیزی بهتر از این! نظر شما در این باره چیست؟ آیا از برنامه ایکس باکس موبایل استفاده می‌کنید؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار