بازیگیمینگ

بازی Days Gone در کمتر از چند ساعت پس از انتشار خود کرک شد

با این‌که تنها چند ساعت از زمان انتشار بازی Days Gone بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی گذشته است، گروه Fairlight موفق شد که این بازی را کرک کرده و به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار دهد.

البته، لازم به ذکر است که دلیل کرک شدن این بازی در این مدت زمان کوتاه، به استفاده نکردن آن از قفل‌هایی نظیر Denuvo بازمی‌گردد. بنابراین، پیش از آن‌که این عمل غیرقانونی توسط گروه‌های شناخته‌شده تر در این زمینه از جمله Empress صورت نگرفت، ساده‌تر بودن فرآیند شکستن قفل آن است.

به هر ترتیب، بازی Days Gone که پس از بازی Horizon Zero Dawn به دومین عنوان انحصاری پلی‌استیشن تبدیل می‌شود که به پلتفرم رایانه‌های شخصی راه یافته است. همچنین، با استناد به نظرات کاربران و منتقدین، به‌نظر می‌رسد که این عنوان برخلاف بازی Horizon Zero Dawn از بهینه سازی بسیار بهتری بهره‌مند است و خبری از باگ‌های فراوان و مشکلات فنی در آن نیست.

البته، با توجه به راه‌اندازی شدن صفحه‌ی اختصاصی پلی‌استیشن در فروشگاه استیم، به‌نظر نمی‌رسد که روند انتشار عناوین پیش‌تر تماماً انحصاری کنسول‌های این برند به این دو عنوان خلاصه شود و هم‌اکنون نیز شایعات فراوانی مبنی بر عرضه‌ی حدود ۲۰ بازی از کلکسیون بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی شنیده می‌شود. همچنین، با توجه به فاش شدن نام پلتفرم رایانه‌های شخصی در نمایش بازی Demon’s Souls که بعدها توسط سونی تنها یک خطای فردی خطاب شد، احتمالاً شاهد عرضه‌ی این بازی و دو عنوان دیگر Dreams و Bloodborne در آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی باشیم که صد البته کرک نشدن سریع آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در سودآوری بیشترشان برای شرکت سونی باشد.

بازی Days Gone، هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین، این بازی بر روی کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ از نرخ فریم ۶۰ بهره می‌برد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار