بازیگیمینگ

حجم بازی Call of Duty: Modern Warfare به بیش از 200 گیگابایت رسید

به‌روزرسانی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است و حجم آن را به بیش از 200 گیگابایت می‌رساند که رقم بزرگی است.

حجم 100 گیگابایتی بازی Call of Duty: Modern Warfare به اندازه‌ی کافی زیاد است تا بازیکنان را درگیر فضای خالی کند اما حال حجم آن به بیش از 200 گیگابایت رسیده است.

چند روز پیش، جدیدترین به‌روزرسانی Modern Warfare به انتشار رسید که حالت 200 نفره را برای Warzone که بخش بتل رویال این عنوان به حساب می‌آید، اضافه می‌کرد. با این حال، این به‌روزرسانی همچنین حجم کلی بازی روی پی‌سی را به بیش از 200 گیگابایت می‌رساند.

پس از انتشار این به‌روزرسانی، کاربر رددیت vanillaricethrowaway اشاره کرد که حجم این عنوان روی پی‌سی با این به‌روزرسانی به 209 گیگابایت رسیده است و Ian Boudreau از PC GamesN نیز به دنبال تایید گفته‌ی او، متوجه شد که حجم این بازی حتی بیشتر است و می‌تواند به 235 گیگابایت هم برسد.

با توجه به پیشرفت و گسترده‌تر شدن روز به روز بازی‌ها و افزایش قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها، طبیعی است که هرچه به جلوتر می‌رویم حجم آن‌ها نیز افزایش پیدا کند اما به نظر می‌رسد که Call of Duty: Modern Warfare در این زمینه کمی بیش از حد رفته است. بازیکنان دارای پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان با نصب تنها یک عنوان ممکن است نصف فضای خالی روی کنسولشان را از دست بدهند. عجیب است که «اینفینیتی وارد» (Infinty Ward) و اکتیویژن هنوز این امکان را فراهم نکرده‌اند که بازیکنان بتوانند Modern Warfare و Warzone را به‌طور جداگانه دانلود کنند.

Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد و Call of Duty: Warzone نیز بر روی همین پلتفرم‌ها به‌طور رایگان موجود است. Warzone همچنین قرار است در آینده راهی کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس شود.

نظر شما راجع به حجم بسیار بالای بازی Call of Duty: Modern Warfare چیست؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار