جوزف فارس (Josef Fares)، کارگردان A Way Out، اخیراً در طی مصاحبهای با وبسایت IGN در مورد این بازی Co-op و عملکرد تجاری آن صحبت کرده است. این طور که به نظر میرسد، عناوین استودیوی هیزلایت (Hazelight) علی رغم هدف قرار دادن بخش محدودی از بازار، بازیهای موفقی بودهاند.
فارس در طی صحبتهای خود اعلام کرد که حتی ناشر A Way Out یعنی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) نیز فکر نمیکرد عنوانی که تنها به صورت Co-op قابل بازی است، فروش قابل قبولی داشته باشد.
زمانی که من به چیزی باور داشته باشم، هیچ چیزی نمیتواند من را متوقف کند. واضح است که هیچ کس به موفقیت A Way Out اعتقاد نداشت؛ حتی الکترونیک آرتس هم فکر نمیکرد که بازی فروش داشته باشد، اما با این حال آنها همچنان به من باور داشتند. برای من اصلاً مهم نبود. من گفتم «این حتماً اتفاق میافتد».
این کارگردان سپس توضیح داد که تقریباً ۳/۵ میلیون نسخه از بازی A Way Out به فروش رفته است.
میدانید این آمار برای یک تیم کوچک ۳۰ یا ۳۵ نفری بسیار دیوانه کننده است. با فروش ۳/۵ میلیون نسخه، این یعنی تقریباً ۷ میلیون نفر بازی را تجربه کردهاند که واقعاً دیوانه کننده است.
A Way Out یک بازی منحصر به فرد Co-op بود که از مچمیکینگ (Matchmaking) استفاده نمیکرد و امکان تجربهی آن به صورت تک نفره نیز وجود نداشت. با این حال، ساختهی هیزلایت با استقبال بسیار خوب بازیبازان و منتقدین مواجه شد. It Takes Two، جدیدترین بازی این استودیوی سوئدی، یک عنوان ماجراجویی و پلتفرمر Co-op دیگر است که لحنی شاد دارد. داستان بازی در مورد یک زوج است که میخواهند طلاق بگیرند، اما ناگهان تبدیل به عروسک میشوند. این زن و شوهر باید در طول بازی با یکدیگر همکاری کرده تا بتوانند از معماها و چالشهای متعدد قرار گرفته بر سر راه خود عبور کنند.
بازی It Takes Two در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۹ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) برای کنسولهای ایکسباکس سری ایکس و سری اس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.