بازیگیمینگ

تصویری جدید تفاوت موتور گرافیکی Call of Duty: Modern Warfare و Black Ops Cold War را نشان می‌دهد

به تازگی کاربری در Reddit با انتشار تصویری، به مقایسه‌ی تفاوت‌های موتور گرافیکی Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops Cold War پرداخته است.

چندی پس از معرفی Call of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد که این بازی از موتور گرافیکی متفاوتی نسبت به Modern Warfare استفاده خواهد کرد. البته این تغییر چندان تاثیری در کیفیت نهایی تجربه‌ی بخش چندنفره نداشته است. با این حال برخی متوجه این تفاوت‌ها در زمینه‌ی اپراتورهای بخش چندنفره شده‌اند. در این شرایط می‌توانید متوجه عمق تفاوت‌ موتور این دو بازی شوید.

به تازگی یک کاربر Reddit با نام spideyjiri، تصویری از یک اپراتور را در دو موتور منتشر کرده که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. برخی پیش از این گفته بودند که اسکین‌های اپراتورهای Black Ops Cold War در موتور Modern Warfare و Warzone چندان جالب به نظر نمی‌رسند. به نظر می‌رسد که Black Ops Cold War برداشت نرم‌تر و فانتزی‌تری را از شخصیت‌ها دارد. در مقابل Modern Warfare به دنبال ارائه‌ی مدل‌های واقع‌گرایانه‌تری است. در ادامه می‌توانید تصویر مقایسه‌ی این اپراتور در هر دو موتور را ببینید:

در حال حاضر کنترل محتوای Warzone در دستان تری‌آرک (Treyarch)، توسعه‌دهنده‌ی Black Ops Cold War است. با توجه به این تفاوت‌ها، به نظر می‌رسد که آن‌ها صرفا دارایی‌های Cold War را بر روی Warzone پورت نمی‌کنند. بلکه کارهایی جهت بهینه شدن ظاهر شخصیت‌ها با موتور گرافیکی Warzone انجام می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که Black Ops Cold War در مقایسه با Modern Warfare، بازی آرکیدتری بوده و آن قدر واقع‌گرایانه نیست. تفاوتی که در نظر برخی خوب و در نظر برخی بد است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در حال حاضر بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار