بازیگیمینگ

گزارشی در خصوص مشکلات شرکت آمازون در ساخت بازی‌ها منتشر شد

گزارش جدید بلومبرگ (Bloomberg)، جزئیاتی از مشکلات ساخت بازی‌ها در آمازون گیم استودیوز (Amazon Game Studios) را بیان می‌کند.

بدون شک آمازون جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به شمار می‌رود و در همه چیز از جمله تولید فیلم و سریال تلویزیون گرفته تا خرده‌فروشی آنلاین وارد شده است. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ در صنعت بازی و ساخت عناوین مختلف به مشکل برخورده است. گزارش جدید منتشر شده از سوی بلومبرگ، برخی از مسائل و مشکلات پشت پرده‌ی شاخه‌ی گیمینگ شرکت آمازون را شرح می‌دهد.

براساس گزارش جدید بلومبرگ که توسط جیسون شرایر (Jason Schreier) و پریا آناند (Priya Anand) منتشر شده، طی چند سال گذشته چندین عامل در ایجاد مشکلات داخلی در پروژه‌های مربوط به بازی شرکت آمازون نقش داشته‌اند. در همین راستا، بیش از ۳۰ کارمند فعلی و سابق آمازون تجربیات خود را در هنگام کار در آمازون گیم استودیوز را به اشتراک گذاشتند.

طبق گزارش منتشر شده، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی بخش گیمینگ شرکت آمازون با آن روبه‌رو بوده است، به مدیر این بخش ارتباط داشت. مایک فراتزینی (Mike Frazzini) از افراد باتجربه در شرکت آمازون محسوب می‌شود که سابقه‌ای در ساخت بازی‌های ویدئویی ندارد. این کمبود تجربه باعث ناامیدی توسعه‌دهندگان شده است زیرا به نظر می‌رسد فراتزینی توصیه‌ها و تصمیمات آن‌ها را نادیده بگیرد و یا خلاف نظرشان عمل کند. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد آمازون گیم استودیوز را ترک کنند.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که پروژه‌های در حال توسعه‌ی آمازون اغلب از مشکل عدم تمرکز و مقیاس رنج می‌برند. بسیاری از تیم‌های توسعه سعی در ساخت پروژه‌هایی دارند که با عناوینی مانند Overwatch و Fortnite رقابت کنند. همچنین توسعه‌دهندگان آمازون گیم استودیوز با مشکلات ابزارهای توسعه‌ی داخلی این شرکت به نام Lumberyard که اغلب کار با آن کند و دشواری بود، دست و پنجه نرم می‌کردند.

سال گذشته بخش آمازون گیم استودیوز عنوان Crucible را به بازار عرضه کرد. این بازی شباهت زیادی به عنوان Overwatch دارد. با این وجود، سرورهای بازی مذکور چند ماه قبل برای همیشه خاموش شدند. از طرف دیگر، این استودیو مشغول کار بر روی یک بازی در سبک MMO به نام New World است. این اثر ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما عرضه‌ی آن به دلایل مختلف به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار