بازیگیمینگ

نسخه‌ی کنسولی بازی Rust با تاخیر مواجه شد

شرکت دابل ایلون (Double Eleven) و استودیوی فیس‌پانچ (Facepunch) رسماً اعلام کرده‌اند که انتشار نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان بازی Rust تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

بازی Rust عنوانی در سبک اکشن اول شخص چندنفره است که برروی مکانیزم‌های بقا تمرکز دارد. این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی برروی رایانه‌های شخصی منتشر شد. در این اثر بازی‌بازان در یک محیط بزرگ در برابر هم قرار می‌گیرند و هدف آن‌ها تنها بقا خواهد بود. وجود حیواناتی مانند گرگ‌ها و خرس‌ها عامل تهدید شما خواهند بود، اما خطر اصلی دیگر بازی‌بازان هستند. در حالت PvP می‌توانید از سلاح‌های سرد، تیر و کمان و سلاح‌های ساختنی استفاده نمایید. برای زنده ماندن پایگاه‌هایی را ایجاده کرده و ابزارهای مختلفی را با کمک دیگران بسازید.

نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان Rust ابتدا برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود. با این حال بازی با تاخیر در سال ۲۰۲۱ میلادی برروی پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار