بازیگیمینگ

وب‌سایتی مربوط به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توسط شرکت اکتیویژن ایجاد شده است

به تازگی و‌ب‌سایتی توسط شرکت اکتیویژن (Activision) به وجود آمده است که در آن احتمالاً به تاریخ دقیق رونمایی از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty اشاره می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به جزئیات تکمیلی این خبر داشته باشیم.

مدتی قبل بود که شرکت اکتیویژن تعدادی جعبه‌ی قفل شده‌ی مرموز به همراه یک پاکت نامه برای تعدادی از استریمرها و اشخاص مشهور صنعت‌ بازی‌های ویدئویی ارسال کرد که داخل این پاکت زمانی را برای باز کردن صندوق‌ها مشخص شده بود.

حال روز گذشته شرکت اکتیویژن رأس ساعت مقرر شده پیامکی حاوی رمز این صندوق‌ها را برای صاحبانشان ارسال کرد. داخل هر جعبه تعدادی تصویر کوچک به همراه نوعی از دستگاه‌های قدیمی پروژکتور قرار داشته است که امکان پخش این تصاویر در ابعاد بزرگ را ایجاد می‌کرده. تعدادی از تصاویر داخل هر جعبه کاملاً متفاوت با محتوای دیگر جعبه‌ها بوده است. تصاویر نشان‌دهنده‌ی تعدادی منطقه به همراه حروف و اعداد در هم ریخته بوده است که طرفداران توانستند در نهایت ساعاتی قبل، معمای موجود داخل تصاویر را حل کنند و به وب‌سایتی با دامنه‌ی pawntakespawn برسند که در آن همان‌طور که مشاهده می‌کنید ساعتی در حال نمایش ساعت ۱۲ است که البته هر چند دقیقه یک بار این ساعت جای خود را با ۱۴-۸ عوض می‌کند که احتمالاً به تاریخ نمایش اولین تیزر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و یا شاید ایجاد سرنخ جدید برای مرحله‌ی بعدی این معما اشاره می‌کند.

بدین ترتیب انتظار می‌رود که در تاریخ جمعه، ۲۴ مرداد (۱۴ اوت) اولین نمایش از جدیدترین نسخه‌ی فرنچایز Call of Duty و یا قدم بعدی معمای معرفی این عنوان در دسترس طرفداران قرار بگیرد. با توجه به آنکه مدتی قبل دو استودیو‌ی تری‌آرک (Treyarch) و رِیون سافتور (Raven Software) رسماً اعلام کردند که وظیفه‌ی ساخت Call of Duty 2020 را بر عهده دارند و با توجه به شایعات، انتظار می‌رود جدیدترین نسخه‌ی این سری در دوران جنگ سرد جریان داشته و عنوان جدیدی در میان عناوین Black Ops باشد که احتمالاً نام کامل این اثر نیز Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود.

همچنین با توجه به قراردادهای چند سال اخیر شرکت سونی و اکتیویژن بر سر فرنچایز Call of Duty، احتمال این موضوع بسیار بالا است که نمایش اصلی این عنوان در رویداد بعدی که شرکت سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ تدارک دیده است، صورت بگیرد؛ البته که هنوز این شرکت تأییدی بر وجود و یا زمان دقیق برگزاری رویداد مذکور نداشته است، اما با توجه به شایعات فراوان و نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی کنسول نسل نهمی شرکت سونی، انتظار می‌رود که این غول ژاپنی به‌زودی اطلاعات جدیدی را در رابطه با این موضوع در اختیار بازی‌بازان قرار دهد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار