بازیگیمینگ

چگونه در GTA Online ماشین بخریم؟

اگر تازه وارد GTA Online شده‌اید، یکی از اولین چیزهایی که باید یاد بگیرید نحوه خرید ماشین است. چرا که بخواهید یا نخواهید زمان زیادی را پشت فرمان برای جابجایی در مپ عظیم لس سانتوس خواهید گذراند. بر خلاف یک تجربه عادی GTA، این که یک ماشین را بدزدید به معنای مالکیت آن نخواهد بود و صرفا آن را قرض گرفته‌اید. نه تنها این، بلکه بسیاری از ماشین‌های نادر، خوشگل، خفن و غیره بازی را نمی‌توانید در حالت عادی پیدا کنید. چه بخواهید یک SUV راحت بخرید و چه یک سوپر اسپورت، در این سری راهنمای GTA Online نحوه خرید ماشین را توضیح خواهیم داد.

خریدن ماشین در GTA Online

در گوشی خود، وارد مرورگر Eyefind شوید و بخش Travel and Transport را باز کنید. در این قسمت شاهد چند وبسایت خواهید بود که انواع مختلفی از وسایل نقلیه را می‌فروشند. انواع ماشین‌هایی که در هر کدام پیدا می‌کنید به شرح زیر هستند:

  • Southern San Andreas Super Autos – وسایل نقلیه عادی
  • Legendary Motorsport – سوپر اسپورت‌ها و دیگر ماشین‌های گران‌قیمت
  • Warstock Cache & Carry – وسایل نقلیه کاربردی و یا مجهز به سلاح
  • Benny’s Original Motor Works – وسایل نقلیه عادی که از قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالایی برخوردارند

ماشین مد نظر خود را با رنگ دلخواه انتخاب کنید و روی Buy کلیک کنید. برای این که ماشین به دستتان برسد نیازمند یک گاراژ و فضای کافی برای آن ماشین هستید – چه در خانه و چه در گاراژ مجزا. با خرید ماشین می‌توانید انتخاب کنید که در کدام گاراژ آن را دریافت کنید. در جریان باشید که در صورت پر بودن گاراژهایتان، مجبور به جایگزینی ماشین جدید خود به جای یکی از ماشین‌های فعلی‌تان خواهید شد.

البته راه دیگری هم برای به دست آوردن ماشین به شیوه کلاسیک GTA وجود دارد. شما می‌توانید ماشین‌هایی که دزدیده‌اید را به Los Santos Customs ببرید و در قسمت Loss/Theft Prevention، با اضافه کردن یک Tracker آن را به ماشین خود تبدیل کنید. همچنین با خرید Full Coverage، در صورت نابودی آن ماشین یکی دیگر به شما تحویل داده خواهد شد. اما در جریان باشید که این کار را فقط برای ماشین‌های عادی می‌توانید انجام دهید و اگر ماشین بازیکن دیگری را بدزدید، این امکان را نخواهید داشت.

منبع: GamesRadar

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار