بازیگیمینگ

تاریخ عرضه‌ی بازی Test Drive Unlimited Solar Crown مشخص شد

شرکت Nacon و استودیوی KT Racing تاریخ عرضه‌ی بازی Test Drive Unlimited Solar Crown را برای پلتفرم‌های مختلف اعلام کردند.

بر اساس گفته‌های ناشر و توسعه‌دهندگان این اثر، بازی Test Drive Unlimited Solar Crown قرار است در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم و اپیک گیمز استور) منتشر شود.

همچنین توسعه‌دهندگان بازی بیان کرده‌اند که این اثر در کشور هنگ‌کنگ جریان خواهد داشت. محیط بازی در مقیاسی یک‌به‌یک از روی شهر هنگ گنگ ساخته شده است و بازیکنان می‌توانند در Test Drive Unlimited Solar Crown به مناطق مختلف این جزیره‌ی بسیار پرتراکم بروند و از دو مسیر مختلف داستانی یکی را انتخاب کنند.

 

در توضیحات صفحه‌ی استیم بازی Test Drive Unlimited Solar Crown نوشته شده است: «در این بازی از یک تجربه‌ی رانندگی و سبک زندگی متفاوت با هر تجربه‌ی دیگری لذت ببرید. قسمت جدید مجموعه بازی Test Drive Unlimited د‌ی‌ان‌ای قسمت اول را در خود حفظ و آن را متناسب با دوران مدرن اصلاح کرده است. شما می‌توانید آزادانه و همان‌گونه که می‌خواهید در بازی پیشروی کنید. مفهوم قهرمانی آزاد کلاسیک هم بازگشته است. بهترین زندگی خود را داشته باشید. مسابقه دهید، مسافرت و گشت‌وگذار کنید و تا زمان غروب آفتاب و حتی بعد از آن با دوستان خود در پاتوق وقت بگذرانید.»

حضور برندهای (نمانام‌های) معروفی همچون فراری، لامبورگینی، پورشه، کونیگزگ، آپولو، داج و بوگاتی برای این بازی تائید شده است. با این حال، کار شما برای رسیدن به خودروهای برتر آسان نیست و باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید به این خودروها دسترسی پیدا کنید. شخصی‌سازی نه‌تنها برای خودروهای وجود خواهد داشت بلکه شما می‌توانید آواتار خود در بازی را هم شخصی‌سازی کنید و حتی این کار را بهتر از همیشه انجام دهید. به‌ هر حال باید بتوانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید!

مجموعه بازی Test Drive یک مجموعه‌ی بسیار قدیمی است که در سال ۱۹۸۷ اولین قسمت آن منتشر شد. با این حال این مجموعه در طول زمان گسترش پیدا کرد و از این طریق مجموعه‌ی Test Drive Unlimited در سال ۲۰۰۶ میلادی خلق شد. مجموعه‌ی Test Drive Unlimited اثر ریسینگی است که در محیط اپن ورلد جریان دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد خانه و ماشین‌های مختلفی بخرند و حتی شخصیت‌ خود را شخصی‌سازی کنند. قبل از این قسمت جدید، آخرین قسمت این مجموعه در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود اما اکنون پس از گذشت چند سال بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا در سال آینده به تجربه‌ی قسمت جدید آن یعنی Test Drive Unlimited Solar Crown بپردازند.

منبع: Gematsu

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار