بازیگیمینگ

سهام سی‌دی پراجکت رد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 حدود 29 درصد سقوط کرده است

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2020 به شمار می‌رود که حدود 4 روز پیش به صورت رسمی منتشر شد. با این حال، این بازی با وجود پیش‌فروش عالی و سودآوری بسیار خوب برای سازندگان، از مشکلات فنی مختلفی برروی کنسول‌های پایه‌ی نسل هشتم رنج می‌برد. اخیراً گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد از زمان انتشار بازی، سهام استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) حدود 29 درصد سقوط کرده است.

Cyberpunk 2077 از زمان عرضه با وجود کسب نمرات بسیار خوب، مورد انتقاد بسیاری از منتقدین و بازی‌بازان قرار گرفته است که علت اصلی مشکلات فنی و باگ‌های مختلف در نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان این بازی محسوب می‌شود. این موارد موجب کاهش ارزش سهام سی‌دی پراجکت رد شده است.

طبق گزارش GameIndustry، سهام سی‌دی پراجکت رد از زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 حدود 29 درصد کاهش یافته و به حدود 313.9 PLN رسیده است. مشکلات فنی مختلف این بازی موجب تا نمرات بسیار پایینی را از سوی کاربران وب‌سایت متاکریتیک دریافت نماید. همچنین طبق گزارش اخیر منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد امکان بازپرداخت را برای بازی‌بازانی که نسخه‌های پلی‌استیشن این بازی را خریداری کرده‌اند، فراهم کند.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار