بازیگیمینگ

ماد جدیدی برای بازی Halo: Reach منتشر شد

تازه‌ترین ماد مربوط به بازی Halo: Reach امروز در اختیار هواداران قرار گرفت که ویژگی‌های بی‌شماری را هم به آن اعمال می‌کند. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

بدون شک بسیاری از بازی‌بازان با سری Halo آشنایی داشته و آن را بر روی پلتفرم‌های خود تجربه کرده‌اند. یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های این سری Halo: Reach نام دارد که در گذشته بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی هم از آن به عمل آمد. به دلیل کسب این محبوبیت، نسخه‌ی بازسازی شده‌ای هم از آن عرضه شد که متای ۸۰ را از منتقدان دریافت کرد.

جالب است بدانید که هنوز هم سازندگان ماد زیادی هستند که مادهایی را برای بازی Halo: Reach تولید کنند. به تازگی یکی از معروف‌ترین مادسازان به نام Best Sakuya NA اقدام به ساخت یک ماد با حجم ۶٫۲ گیگابایت برای این عنوان کرده است که طرفداران نباید آن را از دست بدهند. از این پس ۲۰ سلاح، وسایل نقلیه، دشمنان و متحدان جدیدی به بازی اضافه می‌شود که مطمئنا جذابیت‌های آن را افزایش خواهد داد.

با اعلام این مادساز، ماد ذکر شده تقریبا روی تمام نبردهای این عنوان تاثیر دارد تا هواداران را بیشتر از قبل درگیر کند. سیستم مبارزات بازی نیز با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است. حتی دشمنان و متحدان شما ممکن است رفتارهای متفاوتی را از خود بروز دهند تا شما را حسابی غافلگیر کنند. علاوه بر موارد گفته شده، مهارت‌های تازه‌ای هم به بازی اضافه شده است و بازی‌بازان می‌توانند شخصیت خود را با سرعتی بسیار بیشتر از گذشته مشاهده کنند. نتیجه می‌گیریم که هواداران دیرتر جان خود را از دست می‌دهند، اما با چالش‌هایی به مراتب سخت‌تر روبه‌رو خواهند شد. همه‌ی این امکانات دست به دست هم داده‌اند تا با اعمال این ماد، اثر متفاوتی را تجربه کنیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار