بازیگیمینگ

بازی Battlefield 6 رسما یک بازی بین نسلی خواهد بود

به تازگی اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکرونیک آرتس (Electronic Arts)، طی جلسه‌ی مالی این شرکت اعلام کرده که بازی Battlefield 6 علاوه بر کنسول‌های جدید، بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد.

امروز روز بزرگی برای طرفداران Battlefield بوده و اطلاعات زیادی در مورد جدیدترین نسخه‌ی این بازی در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر می‌دانیم که در ماه ژوئن، از جدیدترین Battlefield رسما رونمایی خواهد شد. هم‌چنین مشخص شده که Battlefield 6 منحصر به کنسول‌های جدید نخواهد بود و بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد شد. چندی پیش شایعاتی مبنی بر انحصاری بودن Battlefield 6 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شد. با این حال اندرو ویلسون امروز این شایعات را رسما رد کرد.

پیش از این دایس (DICE) اعلام کرده بود که Battlefield 6 از قدرت کامل کنسول‌های جدید استفاده می‌کند. همین مهم باعث شده بود تا بسیاری فکر کنند این بازی بر روی کنسول‌های قدیمی منتشر نخواهد شد. با این حال علاوه بر اندرو ویلسون، بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) هم خبر عرضه‌ی بازی بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را تایید کرده است. البته یورگنسن باز هم تایید کرد که Battlefield 6 بر روی کنسول‌های جدید تجربه‌ی ویژه‌ای خواهد بود:

شاید شاهد مکانیک‌ها، حالت‌های بازی و ویژگی‌های منحصر به فردی برای نسل جدید باشیم. ممکن است تفاوت صرفا در اجرای بازی و وضوح تصویر و نرخ فریم باشد.

طبعا از دو جهت می‌توان به این قضیه نگاه کرد. از طرفی بسیاری از بازی‌بازان هنوز قادر به خرید کنسول‌های جدید نشده‌اند. پس عرضه‌ی Battlefield 6 بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، برای این افراد مناسب خواهد بود. در عین حال ممکن است که عرضه‌ی بازی بر روی کنسول‌های قدیمی، جلوی پیشرفت سری Battlefield را بگیرد. هم‌چنین این ترس وجود داشته که بازی همانند Cyberpunk 2077، بر روی کنسول‌های نسل هشتم به طرز جالبی اجرا نشود. در هر صورت باید تا ماه آینده و معرفی کامل بازی منتظر بمانیم.

بازی Battlefield 6 در حال حاضر برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار