اخبار سینما و تلویزیون

بازیگران ریبوت فیلم رزیدنت اویل مشخص شدند

با این که سری فیلم‌های رزیدنت اویل در سال 2017 با فیلم The Final Chapter تمام شدند، اما هنوز کار مدیوم سینما و انیمیشن با این فرنچایز تمام نشده است. در ماه پیش مشخص شد که دو سریال از این فرنچایز در شبکه نتفلیکس در دست توسعه است و همچنین یک ریبوت از سری فیلم‌های Resident Evil هم در دست ساخت قرار دارد. حال تیم بازیگران این فیلم مشخص شدند.

طبق گزارش Deadline، این فیلم از کاراکترهای قدیمی این سری استفاده می‌کند که برای طرفداران بازی‌های RE آشنا هستند. Kaya Scodelario (فیلم The Maze Runner) در نقش کلر ردفیلد، Hannah John-Kamen (فیلم Ant-Man and the Wasp) در نقش جیل ولنتاین، Robbie Amell (سریال Upload) در نقش کریس ردفیلد، Tom Hopper (سریال The Umbrella Academy) در نقش آلبرت وسکر، Avan Jogia (فیلم Zombieland: Double Tap) در نقش لیون اس کندی و Neal McDonough (سریال Yellowstone) در نقش ویلیام برکین به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم توسط Johannes Roberts کارگردانی می‌شود که در کارنامه‌اش فیلم 47 Meters Down و دنباله‌اش، فیلم 47 Meters Down: Uncaged را دارد. در یک بیانیه رابرتس در مورد محتوای این فیلم صحبت کرد:

من واقعا دوست داشتم که به جریانات دو بازی اول برگردم و آن تجربه‌ی ترسناکی که در آن زمان آن را تجربه کردم را بازسازی کنم. در عین حال یک داستانی را در مورد یک شهر کوچک آمریکایی که در حال نابود شدن است تعریف کنم، داستانی که مخاطبان امروزی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما با ما همراه شوید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار