اخبار سینما و تلویزیون

بازیگر سریال Wu Assassins به جمع بازیگران فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل پیوست

لی جون لی، بازیگر سریال Wu Assassins، برای بازی در نقش آنا می ونگ به جمع بازیگران فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل اضافه شده است.

فیلم Babylon (بابیلون) قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فیلم Babylon اضافه شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، لی جون لی، بازیگر سریال Wu Assassins (قاتلان وو)، سریال Blindspot (نقطه کور) و سریال The Exorcist (جن‌گیر) به جمع بازیگران فیلم بابیلون اضافه شده و قرار است نقش آنا می ونگ را بازی کند.

آنا می ونگ بیشتر به‌عنوان اولین بازیگر چینی آمریکایی هالیوود شناخته می‌شود. برد پیت قرار است نقش اصلی فیلم Babylon را بازی کند که یک شخصیت داستانی و غیر واقعی است که گفته می‌شود شخصیت پیت درواقع ستاره فیلم‌های صامت است و همچنین نمی‌تواند خود را با ورود فناوری جدید تطبیق دهد. برخی از منابع می‌گویند که شخصیت پیت در فیلم Babylon براساس شخصیت و زندگی واقعی جان گیلبرت خلق شده است. اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد.

علاوه‌براین، اما استون که پیش از این قرار بود نقش اصلی زن فیلم Babylon را بر عهده داشته باشد، از این فیلم جدا شده و حالا گفته می‌شود که مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) و فیلم Bombshell (بمب‌شل)، در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Babylon است. در صورت توافق و امضای توافق همکاری، رابی قرار است جایگزین اما استون در این فیلم شود و همچنین نقش کلارا بو، بازیگر محبوب گیشه در آن زمان را بازی کند.

اکران محدود فیلم Babylon در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد تا این فیلم شانس حضور در فصل جوایز و رقابت اسکار را داشته باشد. پس از آن، اکران گسترده این فیلم قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) آغاز شود. گفته می‌شود که فیلمنامه فیلم Babylon حدود ۱۸۰ صفحه دارد و بودجه آن بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار