بازیگیمینگ

احتمال معرفی بازی انحصاری جدید Final Fantasy برای پلی استیشن 5

یکی از افشاگران معتبر اسکوئر انیکس به‌تازگی گفته از یک بازی Final Fantasy انحصاری پلی استیشن 5 در ماه آینده رونمایی خواهد شد.

براساس گزارشی که فردی به نام Navtra منتشر کرده، یک بازی جدید Final Fantasy در ماه ژوئن معرفی می‌شود که البته باتوجه‌به ماه آن می‌توان گفت این معرفی قرار است در مراسم E3 2021 صورت بگیرد. درباره‌ی هویت بازی نیز می‌توان حدس زد که Final Fantasy 7 Remake Part 2 باشد؛ چراکه می‌دانیم اسکوئر انیکس در حال حاضر در حال ساخت آن است. Navtra را می‌توان افشاگر نسبتا معتبری دانست؛ زیرا قبلا نیز مواردی از اسکوئر انیکس را مانند انحصاری بودن بازی‌هایی چون Project Athia و Final Fantasy 16 برای پلی استیشن درست فاش کرده بود.

او در وب‌سایت Resetera می‌نویسد: «فکر می‌کنم قرار است در ماه ژوئن امسال شاهد رونمایی از دو بازی مهم اسکوئر انیکس باشیم؛ یک فاینال فانتزی انحصاری پلی استیشن 5 و یک بازی بین نسلی از استودیوی Eidos.» البته همان‌طور که بالاتر گفته شد، شانس اینکه این فاینال فانتزی انحصاری پلی استیشن درواقع همان قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی 7 باشد، بیشتر است.

چراکه اسکوئر انیکس اخیرا چند نشان تجاری جدید ثبت کرده که نام‌های به‌کاررفته در آن‌ها می‌تواند به قسمت بعدی فاینال فانتزی 7 مرتبط باشند. در همین راستا، نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های Final Fantasy 7 Remake Part 2 چندوقت پیش گفته بود داستان این بازی فراتر از انتظارات بازیکنان خواهد بود.

نظر شما کاربران عزیز در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار