بازیگیمینگ

پس از اتمام رویداد نایت سیتی وایر (Night City Wire)، حساب رسمی بازی در توییتر تصاویری را از یک اتومبیل خاص منتشر کرد که جزئیات بی‌نظیری را نشان می‌دهد. مطمئناََ تمرکز اصلی یک بازی دنیای باز نقش آفرینی تنها مسابقات و اتومبیل‌ها نیست اما به نظر می‌رسد تیم سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در این مورد نیز وسواس خاصی به خرج داده و به گونه‌ای در بخش اتومبیل رانی شاهد کیفیتی مانند یک اثر ریسینگ هستیم. حساب کاربری رسمی Cyberpunk 2077 در توییت جدید نوشت: هر افسانه‌ای به یک اتومبیل افسانه‌ای نیز نیاز دارد. جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) نیز با پورشه ۹۱۱ از سال ۱۹۷۰ در خیابان‌های نایت سیتی رانندگی خواهد کرد. تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید: Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نسل بعدی این اثر نیز در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت اما بر اساس بیانیه‌های قبلی تیم سازنده، به روز رسانی اصلی نسل بعدی که کیفیت را متحول خواهد کرد در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

یکی از اولین عناوینی که انتشار آن برای نسل نهم بازی‌های ویدئویی تایید شد، بازی هک اند اسلش Godfall اثر استودیوی گیرباکس (GearBox) بود. از زمان معرفی رسمی این بازی تاکنون اخبار و اطلاعات زیادی در مورد محتوا، گیم‌پلی و مبارزات، سیستم رده‌بندی زره و تجهیزات، سلاح‌های مختلف، سیستم بازی به صورت تک‌نفره و یا چندنفره و بسیاری از موارد دیگر را به دست آوردیم. با توجه به این موارد بسیار طبیعی و شایسته است که تصویر اصلی نسخه‌ی فیزیکی این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۵ بسیار زودتر از سایر بازی‌ها منتشر شود. البته این مورد کمی متفاوت‌تر رخ داد و به شیوه‌ی عجیبی به نمایش در آمد.

به تازگی آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) مدیر عامل شرکت بازی‌سازی گیرباکس در حساب کاربری رسمی خود برروی توییتر چند تصویر رسمی و واقعی از نسخه‌ی فیزیکی بازی Godfall منتشر کرد که قرار است از طریق خرده‌فروشی‌ها به بازار عرضه شده و در دسترس بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار گیرد. این تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که نسخه‌ی فیزیکی برخی از بازی‌هایی که قرار است در زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شوند، در حال تولید است. با این حال نکته‌ی جالب این تصویر حالت هیجان‌زده و جالب آقای پیچفورد است که نشان می‌دهد برای تجربه‌ی این لحظه تلاش‌های زیادی کرده و هم‌اکنون از دیدن نتیجه‌ی کار تیم توسعه‌ی خود و ساخت بازی Godfall راضی و خوشنود خواهد بود.

عنوان Godfall قرار است به همراه کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به بازار مصرف عرضه گردد. این بازی در تاریخ دیگری به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در پایان شما می‌توانید تصاویر منتشر شده در حساب کاربری رسمی آقای پیچفورد را در زیر مشاهده نمایید:

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار