بازیگیمینگ

استودیوی فوراور اینترتینمنت تعدادی از عناوین اسکوئر انیکس را بازسازی خواهد کرد

استودیوی فوراور اینترتینمنت (Forever Entertainment)، توسعه دهنده و ناشر لهستانی که وظیفه‌ی بازسازی Panzer Dragon را برعهده داشت، رسماً اعلام کرده است که قصد دارد تعدادی از عناوین یکی از برند‌های شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) را بازسازی کند.

همان طور که می‌دانید، اسکوئر انیکس یک شرکت قدیمی است که مالکیت‌ آی‌پی‌های مهمی مانند Final Fantasy ،Kingdom Hearts و Dragon Quest در اختیار دارد. اگرچه برخی از عناوین اسکوئر انیکس تنها بر روی پلتفرم‌های قدیمی در دسترس هستند، اما این ناشر ژاپنی در چند سال اخیر تلاش کرده است تا بازی‌های کلاسیک خود را بازسازی کرده و یا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن‌ها را بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه کند. حال به نظر می‌رسد که این روند همچنان ادامه دارد و در آینده شاهد نسخه‌های بازسازی شده‌ی بیشتری از عناوین این شرکت خواهیم بود.

فوراور اینترتینمنت در بیانیه‌ی خود اعلام کرده که این استودیو اخیراً یک قرارداد برای ساخت چندین عنوان بازسازی شده از یک برند با اسکوئر انیکس امضا کرده است. اگرچه هنوز معلوم نیست این استودیوی لهستانی دقیقاً مسئولیت بازسازی کدام «برند» اسکوئر انیکس را برعهده دارد، اما با این حال می‌توان به موارد احتمالی اشاره کرد. ابتدا باید اعلام کنیم که علی رغم کیفیت بسیار خوب عنوان بازسازی شده‌ی Panzer Dragon، فوراور اینترتینمنت یک استودیوی کوچک است که احتمالاً انتخاب مناسبی برای بازسازی آی‌پی‌های بزرگ اسکوئر انیکس نظیر Final Fantasy محسوب نمی‌شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، آی‌پی‌هایی مانند Parasite Eve ،SaGa ،Drakengard ،Star Ocean ،Ogre Battle و یا حتی سه گانه‌ی اول Tomb Raider می‌توانند عناوین در نظر گرفته شده توسط فوراور اینترتینمنت و اسکوئر انیکس باشند.

نظر شما چیست؟ شما دوست دارید کدام یک از عناوین اسکوئر انیکس بازسازی شوند؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار