بازیگیمینگ

بازی Horizon Forbidden West فراتر از انتظار طرفداران خواهد بود

پس از معرفی و انتشار تریلر رسمی بازی Horizon Forbidden West در سال گذشته میلادی، بسیاری از طرفداران بازی Horizon Zero Dawn نسبت به این عنوان امیدوار شدند و تا به امروز منتظر انتشار جزئیات بیشتر در مورد داستان، سیستم گیم پلی و ماجراجوییهای جدید شخصیت ایلوی (Aloy) بودهاند. باوجود رونمایی از برخی اطلاعات مختلف در مورد گیم پلی بازی، استودیو Guerrilla Games همچنان از انتشار جزئیات بیشتر امتناع میکند و مشخص نیست که در چه زمانی طرفداران سری Horizon میتوانند نگاه تازهتری را به این عنوان داشته باشند!

اشلی برچ (Ashly Burch) صداپیشه شخصیت ایلوی، پروتاگونیست اصلی سری Horizon، به تازگی در مصاحبه با وبسایت GamesRadar صحبتهایی را پیرامون شخصیت مذکور در بازی Horizon Forbidden West انجام داده است. در جریان این مصاحبه، برچ تایید کرد که فرایند تولید این بازی باوجود مشکلات ناشی از ویروس کووید-19 همچنان در حال انجام و هنوز ضبط دیالوگهای آن به اتمام نرسیده است.

هنگامی‌که از اشلی برچ در مورد هر آنچه که بازیکنها میتوانند از این دنباله انتظار داشته باشند، سوال پرسیده شد، او اعلام کرد که نمیتواند جزئیات مشخصی را در دسترس قرار دهد اما این اطمینان را داد که در مقایسه با بازی اول، بازیکنها از تجربه این عنوان بیشتر لذت خواهند برد.

بنابر گفتههای اشلی برچ، تمام ویژگیهایی که بازیکنها نسبت به آنها در بازی Horizon Zero Dawn علاقه داشتهاند در این دنباله نیز وجود خواهند داشت، اما در کنار آن‌ها ویژگیهای دیگری نظیر جهانی شگفت انگیز، داستانی عمیق و سیستم گیم پلی فوق العاده در بازی Horizon Forbidden West قرار گرفته است؛ به عقیده صداپیشه شخصیت ایلوی، این دنباله خیلی بهتر از بازی اول سری Horizon خواهد بود و تمامی انتظارات را برآورده میکند.

در بخش پایانی این مصاحبه نیز اشلی برچ از هیجان بسیار زیادش برای کیفیت داستان و محصول نهایی تیم نویسندگان بازی Horizon Forbidden West خبر داده است. همچنین مطابق مصاحبههای پیشین، این صداپیشه مجددا روی این نکته که او شخصا یکی از طرفداران سرسخت سری Horizon است، تاکید کرد و افزود که نمیتواند برای تجربه این عنوان منتظر بماند!

در جریان این دنباله شخصیت الوی قادر است تا در محیطهای مختلف جهان بازی سفر کند، با قبیلههایی جدید رو به رو شود و از اسرار تاریخچه اتفاقات این فرنچایز پرده بردارد. همچنین با تماشا تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این عنوان بازیکنها میتوانند با برخی مکانیزمهایی جدیدی که برای سیستم گیم پلی بازی طراحی شدهاند، آشنا شوند. همانطور که ذکر شد، بازی امکان گشت و گذار در مناطق مختلف را فراهم خواهد کرد و بازیکنها میتوانند ضمن کاوش در مناطق آشنایی نظیر نسخه آخرالزمانی سن فرانسیسکو، به اعماق اقیانوسها نیز بروند.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ نامشخصی از سال 2021 برای کنسولهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار