بازیگیمینگ

بازی Dungeons and Dragons: Dark Alliance بعد از انتشار از قابلیت کوآپ پشتیبانی خواهد کرد

عنوان موفق استودیوی Tuque، بازی Dungeons and Dragons: Dark Alliance که دنباله‌ی معنوی عنوان Baldur’s Gate: Dark Alliance به حساب می‌آید، در به‌روزرسانی‌های خود قابلیت پشتیبانی از قابلیت کوآپ Split Screen را دریافت خواهد کرد.

در ابتدا بسیار عجیب به نظر می‌آمد که این عنوان فقط از قابلیت کوآپ آنلاین بهره می‌برد. بازی‌های Tuque معمولا امکان تجربه‌ی عناوین به صورت کوآپ آفلاین را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. قابلیت کوآپ اسپلیت اسکرین برای تمام کنسول‌ها و پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

این بازی در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۱) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان  منتشر خواهد شد. همچنین در زمان  انتشار از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس برای مخاطبان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار