لوازم خانگی

بهترین فر برقی از برندهای معتبر در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر اهل آشپزی کردن باشید و این کار به یکی از علایق شما تبدیل شده باشد، به تجهیزات مختلفی برای پختن غذاهای محبوب‌تان احتیاج دارید. یکی از اصلی‌ترین وسایل هر آشپزخانه‌ای، فرها هستند که به ما در پخت بسیاری از شیرینی‌ها و غذاهای فرنگی کمک می‌کنند. در این فهرست، برخی از بهترین‌ فرهای برقی موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارزان‌ترین گزینه: فر توکار اخوان مدل F19

ارزان‌ترین گزینه: فر توکار اخوان مدل F19

نقاط مثبت 

  • قیمت مناسب در کنار مصرف انرژی پایین
  • دارای ۵ طبقه

نقاط منفی 

  • نداشتن قابلیت مایکروویو، گریل، پخت ترکیبی و یخ‌زدایی

فر توکار اخوان مدل F19 با طول ۶۰ سانتی‌متر، عمق ۵۵ سانتی‌متر و ۶۰  سانتی‌متر یک فر ایده‌آل برای آشپزخانه‌های کوچک و کم جا است که توانایی گازکشی جداگانه برای فر را ندارند. این محصول دارای قطعات داخلی و شیشه‌ی دودی ایتالیایی است. رنگ شیشه مشکی، زیبایی و جلوه خاصی به این محصول بخشیده است. فر اخوان دارای سه المنت است که گرمایش مناسبی را برای پخت و پز ایجاد می‌کند‌.

این محصول دارای ۴ نوع برنامه پخت مجزا است که به کاربران کمک بسیار زیادی می‌کند که آسان‌تر آشپزی کنند و از این کار روزانه لذت بیشتری ببرند‌. صفحه نمایش روی فر اخوان F19 از نوع LCD است ومجهز بودن آن به تایمر لمسی، دغدغه‌ی شما هنگام آشپزی با این دستگاه را کمتر می‌کند. لعاب دور بدنه داخلی دستگاه قابلیت پاک‌کنندگی آسان را دارد‌ که مهمترین مزیت برای افرادیست که در نظافت وسایل آشپخانه سخت‌گیر هستند. این دستگاه همچنین به سیستم جوجه گردان هم مجهز شده و دارای یک عدد سیخ جوجه‌گردان است‌.

وجود پنج طبقه‌ی ریل‌دار در بخش داخلی این محصول، استفاده‌ی بهینه از تمام فضای آن و امکان پخت و پز ایده‌آل را برای شما فراهم می‌کند. از جمله نکات منفی فر اخوان مدل F19 می‌توان به نداشتن قابلیت‌های پخت ترکیبی و یخ‌زدایی اشاره کرد‌. این فر، یکی از ارزان‌ترین فرهای تمام برقی موجود در بازار است و کیفیت مناسب و مصرف انرژی پایین (A) آن در کنار نام برند اخوان باعث شده تا این دستگاه به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل شود که به دنبال یک فر برقی ساده و باکیفیت هستند.

بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت: فر توکار سینجر مدل SLS12

بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت: فر توکار سینجر مدل SLS12

نقاط مثبت

  • عایق‌بندی دستگاه
  • قابلیت گریل
  • جوجه‌گردان و یخ‌زدایی
  • فن خنک‌کننده اتوماتیک
  • مصرف انرژی پایین

نقاط منفی

  • کم بودن تعداد ریل‌های دستگاه

فر توکار سینجر مدل SLS12 با گنجایش ۶۰ لیتر، محصولی از برند باسابقه و ایرانی سینجر است که در کنار ابعاد کوچک خود، تمام آنچه که از یک فر برقی بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این فر با ابعاد ۶۰×۵۴٫۵×۶۰ در کنار اشغال کردن فضایی کم، عملکردی مناسب با رده‌ی مصرف انرژی A را به آشپزخانه‌ی شما می‌آورد. یکی از مهترین نقاط مثبت این دستگاه؛ عایق‌بندی آن است که از اتلاف انرژی از بدنه جلوگیری می‌کند‌.

این ویژگی در سرعت بخشیدن و گرم شدن فر و سریع آماده شدن و پخت آسان کمک بسیاری می‌کند‌. درب فر از شیشه ۳ جداره مقاوم به حرارت تشکیل شده که در کنار زیبایی، از مقاومت مناسبی هم برخوردار است. لعاب دور بدنه داخلی دستگاه قابلیت پاک‌کنندگی آسان را دارد‌ که به اتمام کار شما در آشپزخانه سرعت بیشتری بخشیده و نظافت آن آسان‌تر و بهداشتی‌تر می‌کند. صفحه نمایش LCD و قابلیت تاچ اسکرین به جز طراحی زیبا، قابلیت کاربری آسان را هم به فر اضافه کرده. این فر دارای قابلیت برنامه ریزی خودکار و تایمر است.

فر توکار سینجر مدل SLS12  به ۹ نوع پخت پیش‌فرض مجهز شده که آشپزی را راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. از ویژگی‌ها مثبت این فر می‎‌توان به مجهز بودن به گریل، جوجه‌گردان و برنامه‌ی یخ‌زدایی اشاره کرد. امروزه که همه سعی در خوردن غذاهای سالم و رژیمی دارند، گریل یکی از نقاط مثبت در یک فر محسوب می‌شود. گریل در عین حفظ طعم غذا و برخلاف روش سرخ کردن، روغن و چربی اضافی را به غذای شما اضافه نمی‌کند.

این فر دارای دو ریل تلسکوپی و دارای ۱ سینی لعابی و ۱ سینی مشبک است که سهولت در کاربری فر را دو چندان می‌کند‌. فر تمام برقی توکار سینجر مدل  SLS12 دارای فن خنک‌کننده اتوماتیک است که به پخت یکنواخت و سریع کمک می‌کند‌.

بهترین فر ترکیبی: هاردستون مدل OVS6121

بهترین فر ترکیبی: هاردستون مدل OVS6121

نقاط مثبت:

  • مجهز به تمامی فناوری‌های پخت و پز (گریل، جوجه‌گردان و مایکروویو، کانوکشن و پخت ترکیبی)
  • مصرف انرژی پایین
  • طراحی شیک

نقاط منفی:

  • ابعاد نسبتا بزرگ

سومین فر در فهرست ما هم از برندی ایرانی است. شرکت هاردستون که در سال ۲۰۰۱ به صورت رسمی فعالیت‌اش را در بازار ایران آغاز کرد، خیلی زود توانست با محصولات با کیفیت خود به یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی در کشور تبدیل شود. فر توکار هاردستون مدل OVS6121 برای آشپزخانه‌هایی که دارای کمبود جا هستند به صورت توکار وارد بازار شد؛ به‌‌طوری که بدنه‌ی فر داخل کابینت قرار می‌گیرد‌.

این فر با ابعاد بیرونی ۵۷x58x70 سانتی‌متر و وزن ۳۸ کیلوگرم توانسته نظر کاربران زیادی را جلب کند‌. جنس بدنه‌ی فر از شیشه و استیل است که زیبایی آن را دوچندان کرده. درب فر مقاوم به حرارت بوده و از اتلاف انرژی هم خودداری می‌کند. صفحه نمایش LCD لمسی و بزرگ این دستگاه، کار با آن را آسان کرده و امکان انتخاب نوع عملکرد و تنظیم حرارت فر راه سرعت می‌بخشد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قفل کودک و ساعت الکترونیکی آن اشاره کرد که از طریق صفحه نمایش یاد شده قابل تنظیم است.

از مزایای قابل توجه این فر می‌توان به ۱۲ برنامه‌ی پخت خودکار اشاره کرد که تجربه‌ی آشپزی با آن را تسهیل می‌کند. ظرفیت این فر ۷۰ لیتر است و به همین دلیل، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت است‌ و امکان پخت انواع غذا را فراهم می‌کند. لامپ اتوماتیک داخل فر و ریل تلسکوپی با دوسینی فر از ویژگی‌های ابتدایی این دستگاه است‌. فر هاردستون OVS6121 لعاب خود تمیز شونده دارد که نظافت محفظه داخلی فر را آسان‌تر می‌کند. این دستگاه همچنین به سیستم پخت و پز با استفاده از هوای گرم (convection) مجهز شده که گزینه‌ای ایده‌آل برای دستیابی به دمای پخت یکنواخت است در تمامی محفظه‌ی فر است.

فر توکار هاردستون مدل OVS6121 در مجموع به ۴ المنت گرمایی مجهز شده که ۳ عدد آن در پخت معمولی استفاده می‌شود و یک عدد آن برای گرم کردن فن هنگام پخت و پز با استفاده ازهوای گرم است. این دستگاه قابلیت پخت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در کنار یخ‌زادیی را هم در اختیار شما قرارم می‌دهد. در کنار تمامی موارد یاد شده، باید به مجهز بودن فر توکار هاردستون مدل OVS6121 به قابلیت مایکروویو هم اشاره کنیم. این امر در کنار امکان پخت به صورت گریل، جوجه‌گردان و پخت ترکیبی، فر هاردستون را به یک سرآشپز همه‌فن حریف تبدیل می‌کند.

بهترین فر خارجی: Bosch HBJ558YB0I

بهترین فر خارجی: Bosch HBJ558YB0I

نقاط مثبت

  • مجهز به فناوری گریل و کانوکشن
  • مصرف انرژی پایین
  • طراحی زیبا

نقاط منفی

  • قیمت بسیار بالا
  • عدم پشتیبانی از پخت ترکیبی و جوجه‌گردان

در پایان فهرست بهترین فرهای برقی بازار، یک فر از برند آلمانی بوش را برای شما کاربرانی در نظر گرفته‌ایم که به دنبال استفاده از محصولات شرکت‌های بین المللی هستید. فر Bosch HBJ558YB0I با ظرفیت ۶۶ لیتر و ابعاد ۵۹٫۴×۵۹٫۵×۵۴٫۸ در کنار مصرف انرژی مناسب، فضای کافی برای پخت انواع غذاها و شیرینی‌ها را برای شما فراهم می‌کند. بدنه‌ی داخلی این دستگاه دارای قابلیت تمیز شدن آسان بوده به فناوری EcoClean  مجهز است. این فناوری نوعی روکش سرامیکی است که دیواره‌ی داخلی فر را در بر گرفته و نظافت آن را تسهیل می‌کند.

فر Bosch HBJ558YB0I نه تنها به برنامه‌های پخت خودکار مجهز شده، بلکه امکان پخت از طریق هوای گرم، یخ زدایی و گریل را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. متاسفانه این دستگاه به قابلیت پخت ترکیبی و جوجه گردان مجهز نیست و از سیستم پخت با امواج مایکروویو هم پشتیبانی نمی‌کند. این فر به یک صفحه نمایش لمسی مجهز شده که علاوه‌بر امکان تنظیم تایمر برای پخت، قابلیت‌های دیگری مثل قفل کودک را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دو سینی توری و سه ریل داخلی برای پخت پز، به شما امکان استفاده حداکثری از فضای این دستگاه را می‌دهد.

فهرست بهترین فرهای برقی در اینجا به پایان می‌رسد. برندهای ایرانی در سال‌های اخیر توانسته‌اند رقابتی تنگاتنگ با محصولات خارجی در این حوزه داشته باشند و حتی فناوری‌ها و امکانات بیشتری در مقایسه با آن‌ها در اختیار ما قرار دهند، با این وجود سعی شده تا یک محصول از برندهای خارجی هم در این فهرست کاربردی جای داده شود تا پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها باشد.

علاقه‌مند به خرید فرهای برقی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار